There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Vraag
Alle reacties
Ok als ik 'm goed begrijp bedoel je met "lowrider" een bagagedrager; de oortjes van de lowrider moeten geklemd worden onder deze snelspanner? Normaal gesproken is zo'n snelspanner lang genoeg om wat extra accessoires op te nemen. Ik zou het hele spulletje (met lowrider erbij dus) monteren, goed vastzetten, en door het gaatje van de losse moer meten hoe diep de schroefdraad ligt. Daarna de zaak weer demonteren en meten, liefst met een schuifmaat, hoeveel draad er nog gebruikt werd. Ik durf niet te zeggen wat het minimum moet zijn, ik denk dat ik zelf met een millimeter of 10 wel tevreden zou zijn.
Overigens heb ik nooit gehoord van verlengde snelspanners, hooguit bij sommige aanhangertjes geloof ik.
Overigens heb ik nooit gehoord van verlengde snelspanners, hooguit bij sommige aanhangertjes geloof ik.
@Det, thanks als het er al op berekend is zou het goed moeten gaan. Ik ga het ook nameten.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
@Det en @LordSinclair vuistregel bij schroeven is dat je minimaal 1 tot 1,5 keer de diameter van de schroef aan draadlengte in een moer moet hebben voor (bron)
Maar voor een dergelijke bevestiging die onder trekspanning staat, zou ik voor minimaal 2 keer de diameter gaan.
Maar voor een dergelijke bevestiging die onder trekspanning staat, zou ik voor minimaal 2 keer de diameter gaan.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier