Beste medetweakers,
mijn desktop computer PC is aan vervanging toe en ik zoek nu een nieuwe met een maximaal budget van rond de 1800-2000 euro.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn enige wens is dat de computers super snel moet zijn voor het gebruik van Adobe Photoshop Lightroom Classic. Ik speel nooit spelletjes, ik wil geen gekleurde lichtjes én een dichte grijze of zwarte stijlvolle zakelijke kast. De computer moet als deze weinig wordt belast super stil zijn! Dat is voor mij erg belangrijk. De hoogte van de behuizing zo laag als mogelijk is, ik wil niet zo'n enorme kast naast mij op het bureau.Ik bewerk verder ook géén video. Gewoon supersnel voor Lightroom (naast huis, tuin en keuken surfen en mailen).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs ligt rond de 1800-1900 euro exclusief assemblage en verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, bij voorkeur kwalitatief goede componenten met goede ondersteuning
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja, behuizing zo klein mogelijk. Belangrijker nog is dat de computer super stil moet zijn als deze niet wordt belast. Energieverbruik zo laag mogelijk.
Ga je overklokken?
Nee, dat denk ik niet
Wat verwacht je van ons?
Mijn belangrijkste wens: ik wil graag advies voor een degelijke, betrouwbare, supersnelle en superstille computer voor het gebruik van Adobe Photoshop Lightroom Classic met zowel super snelle SSD opslag (systeem en voor Lightroom) en voldoende extra harddisk ruimte voor afgeronde fotoprojecten rond die prijs.Ik verwacht niet mijn PC ooit te upgraden, deze moet gewoon voor de komende 5 jaar goed voldoen
mijn desktop computer PC is aan vervanging toe en ik zoek nu een nieuwe met een maximaal budget van rond de 1800-2000 euro.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn enige wens is dat de computers super snel moet zijn voor het gebruik van Adobe Photoshop Lightroom Classic. Ik speel nooit spelletjes, ik wil geen gekleurde lichtjes én een dichte grijze of zwarte stijlvolle zakelijke kast. De computer moet als deze weinig wordt belast super stil zijn! Dat is voor mij erg belangrijk. De hoogte van de behuizing zo laag als mogelijk is, ik wil niet zo'n enorme kast naast mij op het bureau.Ik bewerk verder ook géén video. Gewoon supersnel voor Lightroom (naast huis, tuin en keuken surfen en mailen).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs ligt rond de 1800-1900 euro exclusief assemblage en verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X (BOX) Boxed | € 419,15 | € 419,15 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 229,85 | € 229,85 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda Compute 3,5", 8TB | € 166,- | € 166,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,87 | € 60,87 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z Neo F4-3000C16D-32GTZN | € 135,75 | € 135,75 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 92,- | € 92,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 125,05 | € 125,05 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 349,- | € 349,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.801,57 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, bij voorkeur kwalitatief goede componenten met goede ondersteuning
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja, behuizing zo klein mogelijk. Belangrijker nog is dat de computer super stil moet zijn als deze niet wordt belast. Energieverbruik zo laag mogelijk.
Ga je overklokken?
Nee, dat denk ik niet
Wat verwacht je van ons?
Mijn belangrijkste wens: ik wil graag advies voor een degelijke, betrouwbare, supersnelle en superstille computer voor het gebruik van Adobe Photoshop Lightroom Classic met zowel super snelle SSD opslag (systeem en voor Lightroom) en voldoende extra harddisk ruimte voor afgeronde fotoprojecten rond die prijs.Ik verwacht niet mijn PC ooit te upgraden, deze moet gewoon voor de komende 5 jaar goed voldoen