Tomb raider pakket (libertel)

Pagina: 1
Acties:

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:43
Ik heb een aantal dagen geleden, dit pakker gekocht. Ik wou libertel en ook de ericsson t20e. Dus toen toen zag ik dat het een tomb raider pakket was. Noudacht ik boeieh. Maar als ik die telefoon dus uitzet dan krijg je een tomb raider plaatje te zien. Deze wil ik eruit slopen, maar heb nog geen mogelijkheid gevonden. Hier misschien mensen die het wel weten. Ericsson heb ik gemailt, maar die komen met een uitleg via menu'tjes die helemaal niet bestaan, en daar had ik dus niks aan.

| I've got permission to color outside the lines |

• huistra
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-05-2024
Deze kun je misschien beter in I&T plaatsen...

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
datakabel & wat software

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:43
Op donderdag 09 augustus 2001 11:42 schreef Batman2k het volgende:
datakabel & wat software
Ofwjah zonder data kabel en computer als het kan. Ik neem aan dat je dat er toch wel gewoon via het menu eruit kan halen.

| I've got permission to color outside the lines |

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

[forum=33] -> [forum=4]

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 11:50 schreef Genotix het volgende:

[..]

Ofwjah zonder data kabel en computer als het kan. Ik neem aan dat je dat er toch wel gewoon via het menu eruit kan halen.
Denk het niet,
Het zal inderdaan wel in de software staan op de mob waar je niet bij kan komen via je normale menu.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

het zal idd wel in zo'n verborgen menu staan, ik had een GF 768 daarmee kon ik door een trucje extra menu opties krijgen, misschein dat dat bij jou phone ook kan

ik moest naar tel. boek gaan, nieuwe opslaan, als naam 1, nr ook 1, dan pijltje naar links ingedrukt houden, toen vroeg ie iets, yes gedaan, toen had ik extra menu's :)
Pagina: 1