Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC zal hoofdzakelijk worden gebruikt om te gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zat te denken om max € 1.500 - 2.000 uit te geven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Bijgaand een lijst met bestaande componenten. Wat goed is, is goed. Ik wil geen geld uitgeven enkel omdat iets nieuwer is of mooie ledjes heeft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Uitbreiding geheugen RAM
- Uitbreiding geheugen SSD
- Nieuwe grafische kaart
- Nieuwe CPU
Dan zal er waarschijnlijk ook een nieuwe moederbord in moeten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een goede PC hebben, de mooie lampjes is voor mij niet belangrijk. Ben ik ook te oud voor denk ik
Ga je overklokken?
Nee, durf ik niet
Wat verwacht je van ons?[i]
Het samenstellen van een goedlopende PC, die nog enkele jaren voorruit kan. Ik doe gemiddeld zeker 5 jaar met een PC zonder een upgrade. Ben er geen held in, aanzetten en gamen is wat ik wil.
Normaliter kocht ik een samengestelde PC kant en klaar bij een winkel. Echter zal het ook in de portemonnee schelen het zelf te doen.
Een grafische kaart kan ik wel uitzoeken, gaat mij meer om de hulp van het totaal pakket. Ik ben in staat een iets te kopen en er naderhand achter komen dat het niet samen kan
Mijn vrouw heeft in het verleden wel PC gebouwd, echter heb ik er niets geen ervaring mee. Komt wel in een volgend topic.
Onderstaand het huidige systeem:
Voeding staat er niet in, ik kan namelijk op moment niet aflezen welke voeding het betreft.
PC zal hoofdzakelijk worden gebruikt om te gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zat te denken om max € 1.500 - 2.000 uit te geven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Bijgaand een lijst met bestaande componenten. Wat goed is, is goed. Ik wil geen geld uitgeven enkel omdat iets nieuwer is of mooie ledjes heeft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Uitbreiding geheugen RAM
- Uitbreiding geheugen SSD
- Nieuwe grafische kaart
- Nieuwe CPU
Dan zal er waarschijnlijk ook een nieuwe moederbord in moeten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een goede PC hebben, de mooie lampjes is voor mij niet belangrijk. Ben ik ook te oud voor denk ik
Ga je overklokken?
Nee, durf ik niet
Wat verwacht je van ons?[i]
Het samenstellen van een goedlopende PC, die nog enkele jaren voorruit kan. Ik doe gemiddeld zeker 5 jaar met een PC zonder een upgrade. Ben er geen held in, aanzetten en gamen is wat ik wil.
Normaliter kocht ik een samengestelde PC kant en klaar bij een winkel. Echter zal het ook in de portemonnee schelen het zelf te doen.
Een grafische kaart kan ik wel uitzoeken, gaat mij meer om de hulp van het totaal pakket. Ik ben in staat een iets te kopen en er naderhand achter komen dat het niet samen kan
Mijn vrouw heeft in het verleden wel PC gebouwd, echter heb ik er niets geen ervaring mee. Komt wel in een volgend topic.
Onderstaand het huidige systeem:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-7700K Boxed | € 674,88 | € 674,88 |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix Z270F Gaming | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 73,89 | € 73,89 |
| 1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid 120 | € 62,20 | € 62,20 |
| 2 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Tactical BLT8G4D30AETA | € 86,91 | € 86,91 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 840 Pro 128GB | € 67,71 | € 67,71 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 965,59 | ||
Voeding staat er niet in, ik kan namelijk op moment niet aflezen welke voeding het betreft.