Tips gevraagd bij autoschade

Pagina: 1
Acties:

• ewoutsch
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01-09 22:42
Goedemiddag allemaal,

Ik heb schade ontdekt aan mijn auto. Blijkbaar is iemand tegen mijn auto geschaafd en heeft het niet gemeld.
Erg jammer, maar ik wil het wel laten herstellen.

Het maakt mij niet uit of het straks nog (erg) zichtbaar is. Ik wil gewoon dat het verder geen kwaad kan zoals roesten of iets dergelijks.

Hebben jullie nog tips hoe ik dit kan aanpakken?
Wat zou een schadeherstel bij een bedrijf ongeveer kosten? En kan ik dit ook zelf aanpakken zodat het verder geen kwaad kan?

Alle tips zijn welkom! Alvast dank.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gi4j93D7wN-e2ao2kTJhWK5GV58=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7SOUv2hfP266ssin2Ydx8piF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hEJWyAOoT-YRpFVeHC8yBZQRgZA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/riAHvl9TyPQTLtC5JMI4rn0W.jpg?f=fotoalbum_large

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-11 21:58
dit lijkt me een kunstof bumper, als je er niks aan doet gebeurt er ook niets mee :)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:56
Ik zou even een spotrepairbedrijfje bellen, dit is waarschijnlijk voor niet al te veel geld te fiksen

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Gewoon zo laten dan, kunststof roest niet.

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:41

Rmg

Lijkt trouwens meer op dat jij een stenen bloembak of beton paaltje geschaaft hebt. Of de auto die jou geraakt heeft heeft korrel 20 schuurpapier als lak. Maar die strepen trek je eerder met steen en niet de gladde lak van een andere auto

[ Voor 48% gewijzigd door Rmg op 14-08-2020 13:29 ]

• ewoutsch
Rmg schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 13:27:
Lijkt trouwens meer op dat jij een stenen bloembak of beton paaltje geschaaft hebt. Of de auto die jou geraakt heeft heeft korrel 20 schuurpapier als lak. Maar die strepen trek je eerder met steen en niet de gladde lak van een andere auto
Dat zou ook zomaar kunnen. Heb ik dan niks van gemerkt. :)

• ewoutsch
Dank voor de reacties. Blij te horen dat het kunststof is dan. Dan laat ik het voorlopig even zo. Misschien over een tijdje laten repareren.
Pagina: 1