Voor mijn studentenvereniging willen we op het kantoor nieuwe computers hebben. Nu zat ik te kijken naar de Best Buy Guides, maar ik had het gevoel dat de niet-game PC's gelijkt bare bones budget PC's zijn. Nu zoek ik dus eigenlijk iets ertussen in, want de PC heeft de volgende doeleinden:
- Veel office taken (duh) met meerdere vensters open
- Af en toe foto's en videos bewerken
- Af en toen met InDesign werken
Opslag: alle bestanden die we gebruiken staan op een server. 256GB opslag in de PC moet ruim voldoende zijn
Form factor: mini ATX lijkt mij het fijnst.
Budget: wat er nodig is is er beschikbaar. Uiteraard kan ik onnodige uitgaven niet verantwoorden, maar wat er nodig is er. Ik dacht zelf dat rond de 400-500 voldoende moest zijn? Ik overweeg één PC met videokaart te bouwen zodat het creatieve bestuurslid daarmee kan video bewerken.
Alvast bedankt voor alle hulp / suggesties!
- Veel office taken (duh) met meerdere vensters open
- Af en toe foto's en videos bewerken
- Af en toen met InDesign werken
Opslag: alle bestanden die we gebruiken staan op een server. 256GB opslag in de PC moet ruim voldoende zijn
Form factor: mini ATX lijkt mij het fijnst.
Budget: wat er nodig is is er beschikbaar. Uiteraard kan ik onnodige uitgaven niet verantwoorden, maar wat er nodig is er. Ik dacht zelf dat rond de 400-500 voldoende moest zijn? Ik overweeg één PC met videokaart te bouwen zodat het creatieve bestuurslid daarmee kan video bewerken.
Alvast bedankt voor alle hulp / suggesties!