- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Domein bepalen en automatisch een emailtje sturen naar een aantal adressen (abuse@???)binnen het domein en een CC naar het direct daarboven gelegen domein als het geen toplevel is?
Verwijderd
Waarom zou dat niet mogen? Ik snap alleen niet wat je er aan hebt. Een mailtje sturen naar dshield.org en/of abuse van het bijbehorende domein lijkt me voldoende.
Bijna alle scans naar mijn IP komen van Chello adressen. abuse@chello is een diep zwart gat, dus ik bedacht me dat ik het beste de eigenaars van de server zelf kon waarschuwen aangezien ze waarschijnlijk niet eens weten dat ze IIS draaien.Op donderdag 09 augustus 2001 10:41 schreef Oxonium het volgende:
Waarom zou dat niet mogen? Ik snap alleen niet wat je er aan hebt. Een mailtje sturen naar dshield.org en/of abuse van het bijbehorende domein lijkt me voldoende.
Zou een .vbs met msgbox erin werken? Of komt die messagebox dan in de eventlog omdat desktop interaction van IIS uitstaat? Ik heb geen IIS om het te proberen. Weet iemand dat?
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!