Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben opzoek naar een pc waarmee ik op een goeie resolutie video's/foto's kan bewerken voor mijn vervolgopleiding hierbij zou ik ook graag een zo hoog mogelijke fps halen op Battlefield en Fortnite
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 1500 euro Inclusief Scherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al de basis componenten Toetsenbord, Muis, Headset, 5.1 Speaker set en een bluetooth adapter.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een monitor en de onderdelen voor de Game PC in de lijst hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren maar heb wel het gevoel dat een amd ryzen7 3600x beter is dan een intel core i-7 10700K Grafisch gezien denk ik.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een game pc waar ook grafische progammas top mee kan draaien zoals Illustrator, Photoshop, Adobe Premiere etc. dan graag nog een voorstel voor een goeie monitor passende bij mijn uitgekozen setup. Het liefst rond de 27Inch
Ga je overklokken?
Misschien in de toekomst ik ben hier nog niet zo bekend mee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het maximale uit mijn bedrag te halen zodat ik een top pc heb met monitor voor games en school, En dat ik hier een aantal jaren mee vooruit kan.
Hopelijk kunnen jullie mij hier een goed advies over geven.
Alvast bedankt daarvoor.
Ik ben opzoek naar een pc waarmee ik op een goeie resolutie video's/foto's kan bewerken voor mijn vervolgopleiding hierbij zou ik ook graag een zo hoog mogelijke fps halen op Battlefield en Fortnite
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 1500 euro Inclusief Scherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al de basis componenten Toetsenbord, Muis, Headset, 5.1 Speaker set en een bluetooth adapter.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een monitor en de onderdelen voor de Game PC in de lijst hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren maar heb wel het gevoel dat een amd ryzen7 3600x beter is dan een intel core i-7 10700K Grafisch gezien denk ik.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een game pc waar ook grafische progammas top mee kan draaien zoals Illustrator, Photoshop, Adobe Premiere etc. dan graag nog een voorstel voor een goeie monitor passende bij mijn uitgekozen setup. Het liefst rond de 27Inch
Ga je overklokken?
Misschien in de toekomst ik ben hier nog niet zo bekend mee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het maximale uit mijn bedrag te halen zodat ik een top pc heb met monitor voor games en school, En dat ik hier een aantal jaren mee vooruit kan.
Hopelijk kunnen jullie mij hier een goed advies over geven.
Alvast bedankt daarvoor.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 295,05 | € 295,05 |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix B450-F Gaming | € 104,90 | € 104,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 Super Gaming X | € 446,44 | € 446,44 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate ST2000DM008, 2TB | € 55,24 | € 55,24 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon TG4 (RGB leds) | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW32GX4M2C3200C16 | € 142,01 | € 142,01 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 600W | € 74,12 | € 74,12 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 129,- | € 129,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.305,76 | ||