Velgen zwart maken bij private lease auto.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 00:11
Volgende week kan ik mijn nieuwe private lease ophalen , het enigste wat ik minder vindt aan de wagen zijn de velgen, zie foto.

Ik heb zo in PhotoShop zwart gemaakt en dat ziet er dan al een stuk beter uit.

Daarom wilde ik de velgen zwart maken maar aangezien het om een private lease gaat moet het ook weer te verwijderen zijn.

Wat zou hiervoor een goede oplossing zijn ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RfmfFC_J0dlzjkRbyTvKAa2SoKE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GyqGe6eok83Sff5Ng1xyIUYr.png?f=user_large

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:48
Velgen kopen, en die er onder leggen. Bij inleveren oude velgen terugplaatsen.

Even niets...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:15
Ik heb ooit wel eens plastidip gebruikt. Makkelijk te verwijderen. Je kan er alleen niet mee door de wasstraat want dan is de kans ook aanwezig dat het deels verwijderd wordt tijdens de wasbeurt

©2004

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nico95
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:56
je kunt eens zoeken op plasti-dip. dit kun je er naderhand zo weer aftrekken.

EDIT: iemand was mij voor. overigens heb ik het ook op de auto, stukje van de bumper, zit er al een jaar of 7 op, je ziet er niets aan.

[ Voor 47% gewijzigd door Nico95 op 14-08-2020 09:29 . Reden: iemand was mij voor ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:19
Wrapping lijkt me een enorme rotklus met al die hoeken en gaten, maar als je dit een beetje oefent kun je ook een eind komen lijkt me.

https://topgear.nl/autoni...-je-velgen-doodeenvoudig/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:15
hk12nl schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 09:28:
Ik heb ooit wel eens plastidip gebruikt. Makkelijk te verwijderen. Je kan er alleen niet mee door de wasstraat want dan is de kans ook aanwezig dat het deels verwijderd wordt tijdens de wasbeurt
Dan heb je het niet goed aangebracht, goeie plastidip komt er niet af in de wasstraat hoor :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Je had ook al gewoon de goede velgen kunnen kiezen toen je de auto uitzocht. :p ;)

En neem ALTIJD voordat je de auto aanpast contact op met de lease maatschappij of zij ermee akkoord gaan. :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nikos_cs
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-06 08:29
Ik heb voor mijn leaseauto een paar spuitbussen plastidip gekocht (1 per velg). Kost je een zaterdagmiddag maar dan heb je wel mooie zwarte velgen. Hoe meer lagen hoe vaster het is. Heeft er bij mij 2 jaar op gezeten en ga elke 2 maanden door de wasstraat. ook bandenwissel (band van velg) geeft geen probleem.

Recentelijk begon het er wat oud uit te zien en had ik de keuze, of bijspuiten of eraf halen. Ik heb voor het laatste gekozen en verwijderen ging sneller en makkelijker dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:15
Carpento schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 10:09:
[...]

Dan heb je het niet goed aangebracht, goeie plastidip komt er niet af in de wasstraat hoor :)
Is ook al enige tijd geleden maar goed dat ik het nu weet voor de toekomst :) En TS kan dat dus ook prima gebruiken. Goede aanvulling op mijn matige plasti-dip skills :)

©2004

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:28
Het makkelijkst is gewoon veel remmen en weinig wassen :)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ramrodwillem
Thx voor de reacties , ik ga het eens met plastidip aan de slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-05 14:20
Ja, ik zou ook plastidip aanraden. Makkelijk te doe-het-zelven en ook redelijk makkelijk ongedaan te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ramrodwillem
Zeker omdat het ook redelijk makkelijk weer te verwijderen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-05 20:18

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

wrappen misschien een optie?

You are NIJL-ed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasperscheper
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 30-05 11:46
Zoals al genoemd is, plastidip! Let er op dat je in het begin niet te dikke lagen spuit en dat je het goed laat drogen per laag.
Ik heb het bij mijn eigen auto ook gedaan en het resultaat is erg naar wens.
Mocht je het resultaat willen bekijken kan je op instagram @bravoabarth bekijken :)

[ Voor 7% gewijzigd door jasperscheper op 14-08-2020 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:15

FreakNL

Well do ya punk?

Grote kans overigens als het er goed opzit dat er bij het inleveren geen haan naar kraait.

Ik heb ooit bij een bevriend schadebedrijf de bumpers van mijn 207 mee laten spuiten in de carrosseriekleur (stond geweldig) en dat heb ik nooit aan de LM gevraagd... Niemand die er iets van zei bij het inleveren. Die gasten zien 100 auto’s per dag, die weten echt niet welke uitvoeringen er allemaal zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door FreakNL op 21-11-2020 22:14 ]

Pagina: 1