Mijn vraag
Gisteren heb ik een nieuw AMD systeem in elkaar gezet en na het formatteren van de ssd naar GPT en installeren van alle software merk ik dat browsers geen logins of cookies vasthoud.
na elke herstart van Windows moet er opnieuw worden ingelogd en toestemming worden gegeven voor cookies.
dit gebeurd in firefox, opera, edge, vivaldi en chrome.
Relevante software en hardware die ik gebruik
ik gebruik de genoemde browsers met bitdefender.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb geprobeerd bitdefender te deinstalleren, browsers opnieuw geïnstalleerd, windows fastboot uitgezet.
de hardware is een 3700x met msi b550 tomahawk. verder een Samsung 740, 32gb crucial ram. en een gtx 1070 ti.
Ik heb alle drivers van het het nieuwe moederbord als eerste geïnstalleerd.
Mijn andere harde schijven zijn nog niet als GPT ingesteld, is dit van belang?
misschien weet iemand een oplossing of weet iets waar ik overheen kijk.
Gisteren heb ik een nieuw AMD systeem in elkaar gezet en na het formatteren van de ssd naar GPT en installeren van alle software merk ik dat browsers geen logins of cookies vasthoud.
na elke herstart van Windows moet er opnieuw worden ingelogd en toestemming worden gegeven voor cookies.
dit gebeurd in firefox, opera, edge, vivaldi en chrome.
Relevante software en hardware die ik gebruik
ik gebruik de genoemde browsers met bitdefender.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb geprobeerd bitdefender te deinstalleren, browsers opnieuw geïnstalleerd, windows fastboot uitgezet.
de hardware is een 3700x met msi b550 tomahawk. verder een Samsung 740, 32gb crucial ram. en een gtx 1070 ti.
Ik heb alle drivers van het het nieuwe moederbord als eerste geïnstalleerd.
Mijn andere harde schijven zijn nog niet als GPT ingesteld, is dit van belang?
misschien weet iemand een oplossing of weet iets waar ik overheen kijk.