Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal door mijn ouders gebruikt worden voor het gebruikelijke huis tuin en keuken surfen, mailen en office. Geen zware taken, games of videobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een bestaande interne 3.5" HDD 500 GB voor de data. Ik weet niet welke dit is.
En een bestaande SSD schijf. Zie hieronder.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een kwalitatief goed nieuw systeem dat minimaal 5 jaar mee gaat. De voeding is voor mij belangrijk. Omdat mijn ervaring is dat dit het eerste onderdeel is wat kapot gaat aan een PC. Om die reden een wat duurdere versie gekozen.
Wat verwacht je van ons?
Graag verneem ik of ik binnen het budget kwalitatief goede componenten heb gekozen? En of die bij elkaar passen?
Het systeem zal door mijn ouders gebruikt worden voor het gebruikelijke huis tuin en keuken surfen, mailen en office. Geen zware taken, games of videobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een bestaande interne 3.5" HDD 500 GB voor de data. Ik weet niet welke dit is.
En een bestaande SSD schijf. Zie hieronder.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 37,99 | € 37,99 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een kwalitatief goed nieuw systeem dat minimaal 5 jaar mee gaat. De voeding is voor mij belangrijk. Omdat mijn ervaring is dat dit het eerste onderdeel is wat kapot gaat aan een PC. Om die reden een wat duurdere versie gekozen.
Wat verwacht je van ons?
Graag verneem ik of ik binnen het budget kwalitatief goede componenten heb gekozen? En of die bij elkaar passen?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3400G Boxed | € 138,- | € 138,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 61,65 | € 61,65 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 77,05 | € 77,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 405,55 | ||