Ik heb momenteel een Panasonic GH5 met wat lenzen, maar zit te denken om deze te verkopen en een andere camera te kopen. Waarom? Ik film professioneel en krijg steeds meer opdrachten die vragen om meer, wat de MFT sensor niet goed bij kan houden vind ik.
Mijn wensen:
- 50/60fps in 4k (voor bruiloften), anders goede HD
- IBIS (geen GH5 kwaliteit)
- Fatsoenlijke batterij
Ik monteer in Final Cut Pro op een i9 iMac, dus 10 bit opnames enz. zijn geen probleem. Ik heb naast de GH5 nog een Sony A6400, dus Sony heeft een kleine voorkeur vanwege de lenzen.
Ik twijfel enorm tussen een Sony A7III en de Fujifilm XT4. Canon EOS R doet me niet veel en de recente R5/R6 of A7SIII zijn nu veel te duur.
Wat denk jij? Als jij het geld had om een body te kopen voor video(!), waar zou jij voor gaan en waarom?
Mijn wensen:
- 50/60fps in 4k (voor bruiloften), anders goede HD
- IBIS (geen GH5 kwaliteit)
- Fatsoenlijke batterij
Ik monteer in Final Cut Pro op een i9 iMac, dus 10 bit opnames enz. zijn geen probleem. Ik heb naast de GH5 nog een Sony A6400, dus Sony heeft een kleine voorkeur vanwege de lenzen.
Ik twijfel enorm tussen een Sony A7III en de Fujifilm XT4. Canon EOS R doet me niet veel en de recente R5/R6 of A7SIII zijn nu veel te duur.
Wat denk jij? Als jij het geld had om een body te kopen voor video(!), waar zou jij voor gaan en waarom?