Ik ben op zoek naar een opvolger voor mijn Corsair 800D tower. Ik heb de mijne ondertussen al een goed aantal jaren en heeft een 4-tal verhuizen moeten overleven. Op een paar kleine beschadiging is hij daar gelukkig telkens goed uit gekomen. (frontpanel deurtjes sluiten nu niet meer jammer genoeg
)
Maar met het zicht op een nieuwe pc upgrade heb ik ook besloten om van de gelegenheid gebruik te maken om ook een nieuwe behuizing te nemen. Ik mik ergens op een budget van max 300€
Ik heb een paar voorkeuren:
Normaal zou ik voor de 750D gaan, maar zoals ik al aangaf sta ik open voor suggesties of opmerkingen. Zeker over die Phanteks en Nanoxia.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Vooral in de woonkamer naast mijn bureau. Liefst zo stil mogelijk dus. Systeem kan ik nog niet echt meegeven aangezien ik dat nog allemaal bij elkaar aan het bedenken ben.
Maar met het zicht op een nieuwe pc upgrade heb ik ook besloten om van de gelegenheid gebruik te maken om ook een nieuwe behuizing te nemen. Ik mik ergens op een budget van max 300€
Ik heb een paar voorkeuren:
- Corsair, maar ik sta open voor andere suggesties
- Liefst een gelijkaardig aantal HDD bays als de 800D
- kabelmanagement is zeker een groot pluspunt
- Strak en sober uiterlijk. RGB mag,maar liever niet.
- Zwart van kleur
- Zo recent mogelijk
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Behuizingen | Corsair Obsidian 750D | € 135,05 | € 135,05 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 XL | € 169,75 | € 169,75 |
| 1 | Behuizingen | Nanoxia Deep Silence 6 Rev.B Antraciet | € 266,39 | € 266,39 |
| 1 | Behuizingen | Phanteks Enthoo 719 Zwart | € 205,- | € 205,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 776,19 | ||
Normaal zou ik voor de 750D gaan, maar zoals ik al aangaf sta ik open voor suggesties of opmerkingen. Zeker over die Phanteks en Nanoxia.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Vooral in de woonkamer naast mijn bureau. Liefst zo stil mogelijk dus. Systeem kan ik nog niet echt meegeven aangezien ik dat nog allemaal bij elkaar aan het bedenken ben.