nieuwe cd-rom speler heeft moeite met cd`s lezen

Pagina: 1
Acties:

• Dewoudloper
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-03-2025
ik heb hier een 40x cd-rom speler net uit de doos gehaald stop hem in de daarvoor bestemde gleuf druk er een cd in en wacht, plotseling een enorme wervelwind wordt er in het kastje ontwikkelt en...... niks, ander cd`tje .... niks enz enz, kan dit liggen aan mijn instellingen hij staat als sec,slave en alles ziet er goed uit, wie weet waar het aan ligt 8-)

Verwijderd

Kabels nagekeken, staat die wel in je bios?

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Op donderdag 09 augustus 2001 09:18 schreef Dewoudloper het volgende:
ik heb hier een 40x cd-rom speler net uit de doos gehaald stop hem in de daarvoor bestemde gleuf druk er een cd in en wacht, plotseling een enorme wervelwind wordt er in het kastje ontwikkelt en...... niks, ander cd`tje .... niks enz enz, kan dit liggen aan mijn instellingen hij staat als sec,slave en alles ziet er goed uit, wie weet waar het aan ligt 8-)
je moet de kabeltjes wel aan sluiten >:)

Verwijderd

Kun je wel gewoon muziekcd's afspelen? Want als zelfs dat niet kan, dan is je cd-rom kapot. Als dat wel lukt, dan moet je gewoneoriginele cd's proberen. Heb je daar geen problemen mee, dan resteren alleen je gebrande cd's nog.

Als gebrande cd's niet kunnen worden gelezen, dan heb je gewoon pech dat je cd-rom ze niet leest. Oudere cd-roms hebben er vaker last van. (Had iets met de laser te maken.)

Soms wil een ander merk cd ook wel eens helpen.

• Dewoudloper
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-03-2025
kabels aangesloten en cd`s draait tie ook #$^#%&# nieuwe dus

thnx 8-)