Ik zoek een?
Ik wil mijn budget game pc upgraden, bij voorkeur maar een onderdeel. Echter weet ik niet wat verstandig is om eerst te doen, GPU of CPU (met eventueel ook het moederbord).
Wat is je budget?
Mijn budget is maximaal €200 - €250. Eventueel kan ik hier nog iets van afwijken.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf zat ik al te kijken naar een RX580 (4 of 8 gb), of een Ryzen 5 3600. Merk of meervoudig instelbare RGB is voor mij niet echt belangrijk. Het is namelijk niet enkel voor gamen maar ook een werkplek.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige systeem:
CPU: Ryzen 5 2400G
Moederbord: Gigabyte A320M-S2H mATX
RAM: 2x8gb Crucial Ballistix 2400Mhz
GPU: Gigabyte Radeon RX570 4gb
PSU: Corsair VS450
Het is voornamelijk voor basic gamen, waarbij ik niet 120fps Ultra High Settings hoef te gaan. Graag zou ik comfortabel de meeste huidige spellen op 60 fps willen draaien, eventueel op Medium Settings. Momenteel speel ik Control met maximaal 35fps, wat helaas merkbaar is.
Elk advies is welkom, ook als dit iets hoger dan bovengenoemd budget is.
Alvast bedankt!
Thomas
Ik wil mijn budget game pc upgraden, bij voorkeur maar een onderdeel. Echter weet ik niet wat verstandig is om eerst te doen, GPU of CPU (met eventueel ook het moederbord).
Wat is je budget?
Mijn budget is maximaal €200 - €250. Eventueel kan ik hier nog iets van afwijken.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf zat ik al te kijken naar een RX580 (4 of 8 gb), of een Ryzen 5 3600. Merk of meervoudig instelbare RGB is voor mij niet echt belangrijk. Het is namelijk niet enkel voor gamen maar ook een werkplek.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige systeem:
CPU: Ryzen 5 2400G
Moederbord: Gigabyte A320M-S2H mATX
RAM: 2x8gb Crucial Ballistix 2400Mhz
GPU: Gigabyte Radeon RX570 4gb
PSU: Corsair VS450
Het is voornamelijk voor basic gamen, waarbij ik niet 120fps Ultra High Settings hoef te gaan. Graag zou ik comfortabel de meeste huidige spellen op 60 fps willen draaien, eventueel op Medium Settings. Momenteel speel ik Control met maximaal 35fps, wat helaas merkbaar is.
Elk advies is welkom, ook als dit iets hoger dan bovengenoemd budget is.
Alvast bedankt!
Thomas