is er een manier (commando)om met DOS een cd-rom incl. alle mappen, in een keer te kopieren naar je harde schijf? copy d:\*.* werkt niet want dan worden de mappen niet meegenomen 
ik ben benieuwd!
ik ben benieuwd!
http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo
dat was hem!Op donderdag 09 augustus 2001 09:05 schreef Kirpeknots het volgende:
Stel dat je CDROM de D: is en je wilt kopiëren naar de map HOI op je C-SCHIJF. Dan moet je dit intypen.
XCOPY D:\*.* C:\HOI\*.* /E/S
http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo
Jongens, jullie zijn geweldig! Het is gelukt[b]Je kan Xcopy gewoon ff uit de C:\Windows\Command directory kopieren en op diskette zetten, dan kun je hem WEL gebruiken. Wel eerst ff kopieren op de C: en desnoods opnemen in de PATH.
echter die werkt niet als je het systeem hebt opgestart met een opstart diskette...
ff voor de duidelijkheid bij elkaar gezet zodat de volgende er ook baat bij heeft.Je kan Xcopy gewoon ff uit de C:\Windows\Command directory kopieren en op de diskette zetten, dan kun je hem WEL gebruiken.
Verwijderd
Ik heb deze zinnetjes zou al 4 keer opnieuw gelezen, maar ik snap nog steeds niet wat je nou moet doen (erg hehOp donderdag 09 augustus 2001 09:14 schreef Stuff het volgende:
Je kan Xcopy gewoon ff uit de C:\Windows\Command directory kopieren en op diskette zetten, dan kun je hem WEL gebruiken. Wel eerst ff kopieren op de C: en desnoods opnemen in de PATH.
Maak een bootdiskette aan.Op donderdag 09 augustus 2001 09:28 schreef Toverstaf het volgende:
[..]
Ik heb deze zinnetjes zou al 4 keer opnieuw gelezen, maar ik snap nog steeds niet wat je nou moet doen (erg heh)
Kan iemand het ff anders verwoorden?
1
| sys a: |
1
| copy C:\windows\command\xcopy.* a: |
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
copieer van een win9x machine de xcopy-bestanden op een floppy, het zijn er 3. Ze staan in c:\windows\command\Op donderdag 09 augustus 2001 09:28 schreef Toverstaf het volgende:
[..]
Ik heb deze zinnetjes zou al 4 keer opnieuw gelezen, maar ik snap nog steeds niet wat je nou moet doen (erg heh)
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Dan maak je toch een bootflop met WindowsME systeembestanden aan?Op donderdag 09 augustus 2001 09:49 schreef DEM0N het volgende:
Let op dat je niet de DOS bestanden uit je Windows\Command direcory haalt als je WinMe hebt wat dan werken ze niet i.v.m. andere DOS versie
Heal the internet ...
Welke versie dan ?Op donderdag 09 augustus 2001 09:21 schreef mboogie2 het volgende:
Wat overigens ook werkt is gewoon op je opstartflopje een hele oude versie van nc (Norton Commander) zetten, die copieerd wel alles mee als je dat aangeeft.
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Je geeft het antwoord zelf al... Meerdere floppen dus. Copier dit dan ff naar de lokale schijf en je kunt weer ff NC-en!Op donderdag 09 augustus 2001 09:58 schreef brammus het volgende:
Welke versie dan ?
Want met versie 5 lukt het niet op 1 flop
Heal the internet ...
Ik wel.Op donderdag 09 augustus 2001 09:50 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Dan maak je toch een bootflop met WindowsME systeembestanden aan?
* FoolZero ziet het probleem niet zo...
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Eerlijk gezegd is het DOS gedeelte van ME het enige wat nog een beetje stabiel aan de WindowsME is.Op donderdag 09 augustus 2001 10:05 schreef DEM0N het volgende:
[..]
Ik wel.
ME suckt gewoon met die DOS zooi.
Ze proberen het zo veel mogelijk te vermijden.
Heal the internet ...
Hoe je dat mag lezen? Niet met je handen want braille is nog niet uitgevonden voor computersOp donderdag 09 augustus 2001 10:44 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is het DOS gedeelte van ME het enige wat nog een beetje stabiel aan de WindowsME is.
En 'Ze proberen het zo veel mogelijk te vermijden'Hoe mag ik dat in vredesnaam lezen?
Volgens mij is er wel een braille computersysteemOp donderdag 09 augustus 2001 10:50 schreef DEM0N het volgende:
[..]
Hoe je dat mag lezen? Niet met je handen want braille is nog niet uitgevonden voor computers
Tja tis maar net hoe je het ziet. WindowsME is imho nog steeds een DOS based OS.Ik bedoel dus dat WinME liever helemaal geen gebruik maakt van DOS.
Heal the internet ...
Joh? wat leukOp donderdag 09 augustus 2001 10:54 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Volgens mij is er wel een braille computersysteem
In je autoexec.bat staat iets van path=c:\;c:\dos;andereschijf:\; enz.Op donderdag 09 augustus 2001 09:28 schreef Toverstaf het volgende:
[..]