Mijn zoon begint volgende week op de middelbare school (Havo). Van school hebben we een aanbod gekregen van the rent company, maar mijn voorkeur gaat er naar uit om zelf een aan te schaffen. Vind het behoorlijke prijzen en niet de meest snelle laptops volgens mij. Zij bieden 4 Dell Latitude laptops aan (3190 - 3190 2 in 1 - 3310 - 3510)
Ik zie door de vele soorten op dit moment door de bomen het bos niet meer...dus hoop dat iemand mij advies kan geven.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk voor schoolgebruik, dit zal office, internet e.d. zijn. Zou mooi zijn als hij er ook af en toe een spel op kan spelen
Wat is je budget?
Maximaal € 700,00 nog liever richting de € 500 a € 600
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja elke dag mee naar school
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik kwam zelf uit op een Lenovo, maar misschien zijn er andere alternatieven. Liever geen refurbished
Ik zie door de vele soorten op dit moment door de bomen het bos niet meer...dus hoop dat iemand mij advies kan geven.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk voor schoolgebruik, dit zal office, internet e.d. zijn. Zou mooi zijn als hij er ook af en toe een spel op kan spelen
Wat is je budget?
Maximaal € 700,00 nog liever richting de € 500 a € 600
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja elke dag mee naar school
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik kwam zelf uit op een Lenovo, maar misschien zijn er andere alternatieven. Liever geen refurbished