Vraag

• lazershark
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-01 11:54
Hoi iedereen,

De Pixel toestellen worden niet in Nederland / België door Google verkocht.

Ik zie dat de Pixel 4 toestellen wel via diverse webwinkels ( bijvoorbeeld Alternate, Belsimpel, etc.) aangeboden worden.

Als ik een Pixel 4a zou kopen via deze webwinkels in België, hoe zit het dan met de garantie? Kan ik hem rechtstreeks naar Google sturen in Duitsland voor reparatie? Of weigert Google reparatie van 'buitenlandse' klanten? Verloopt de reparatie dan via Alternate / Belsimpel?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Bedankt!

Alle reacties

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-05 13:23

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Het probleem met Google is dat je niet zo makkelijk garantie claimt rechtstreeks. Dat moet dus via de winkel. Je kan het dus beter in belgie zoeken.

• lazershark
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-01 11:54
Bedankt, goed topic inderdaad.

Ik had gezocht, maar dit topic niet gevonden, het staat dan ook een beetje vreemd onder de header "telecomproviders en leveringen" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowlands63
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-07-2022
Ik heb de Pixel 4a in Duitsland bij de Media-Markt gekocht. Nu heb ik het voordeel dat ik dicht bij de grens woon ;) . Voor mij is de reden natuurlijk de €80 prijsvoordeel tov Belsimple en ook de garantie die nu via de MM gaat. Google is moeilijk aan de veren te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

lazershark schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 10:27:
Hoi iedereen,

De Pixel toestellen worden niet in Nederland / België door Google verkocht.

Ik zie dat de Pixel 4 toestellen wel via diverse webwinkels ( bijvoorbeeld Alternate, Belsimpel, etc.) aangeboden worden.

Als ik een Pixel 4a zou kopen via deze webwinkels in België, hoe zit het dan met de garantie? Kan ik hem rechtstreeks naar Google sturen in Duitsland voor reparatie? Of weigert Google reparatie van 'buitenlandse' klanten? Verloopt de reparatie dan via Alternate / Belsimpel?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Bedankt!
Beide genoemde winkels zijn gewoon BE. dus de geldende garantie voor dat land via verkoper.
https://www.belsimpel.nl/?np=1&shipping_country=BE
https://www.alternate.be/

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1