De toon van het computer geluid verandert ineens

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• JustArjxn
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik heb eigen instellingen voor me computer geluid. De kwaliteit van het geluid klinkt dan op dat moment gewoon goed bij mij.

Een paar weken later verandert ineens de kwaliteit van het geluid en klinkt het slechter. Steeds maa rweer moet ik het aanpassen met me geluids programma zodat het goed klinkt. Ik kloot er zelf niet aan, nee het verandert ineens.

Is hier een oplossing voor?

Op de foto zie je de instellingen van me geluid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-cpIrXqJ_6aWgnj4_UuLzN_m8GM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6kPK5FZHry7WlqGfTXvzNQZ2.png?f=user_large

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:51
Kan je de instellingen opslaan en vervolgens als default settings gebruiken? Stel dit in en sluit het programma daarna af, hopelijk forceer je op die manier dat de instellingen worden opgeslagen.

Team anti-scalp - wauw..

• JustArjxn
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 03-10-2024
Dat doe ik ook altijd, maar dat helpt niet, dan moet ik hem steeds weer veranderen want na een paar weken is ie ineens weer anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:51
compleet wilde gok
  1. Ga naar de map waar je deze software hebt geïnstalleerd. (let op dat het programma ook extra stuff in de C:\Program Files (x86) map kan zetten).
  2. Verander settings en sla op.
  3. Kijk of er een bestand is dat is gewijzigd op het moment dat je de settings (opnieuw) opsloeg. Selecteer hiervoor 'date modified' kolom in de verkenner folder.
  4. Zet het bestand in read only.
Tag me aub in je volgende reactie - dan weet ik dat je hebt gepost ;)

Team anti-scalp - wauw..