Nutteloze edits

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:43

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Topicstarter
Waarom zijn er toch steeds mensen die in hun verhaaltje op de frontpage gaan lopen mekkeren over het moderatiesysteem. Voorbeeld: http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=341539
Ik vind dit in hoge mate storend, en meestal is zulke tekst na een tijdje volledig irrelevant, omdat uiteindelijk de moderatie wel z'n werk doet.

Dit forum is er toch om over verkeerde moderatie te mekkeren? Doe dat dan aub niet op de frontpage. Wat mij betreft krijgen mensen die op de frontpage lopen te mekkeren een waarschuwing.

Siditamentis astuentis pactum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 14:09

ronaz

Wishmaster

Tsja, ik vind deze nog netjes. Als het echt een flamende aanval is, mod ik hem zonder pardon op -1 Troll.

Iedereen met een dergelijk "inzicht" in hoe er gemod zou moeten worden, zal ook wel de weg weten naar TMF IMHO.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Als er zo'n edit staat krijgt-ie van mij altijd óf een -1, Overbodig, óf een -1, Troll, afhankelijk van de toonzetting.

Klagen over het modden doen ze maar ergens anders.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:43

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Topicstarter
Mooi. Ik wist niet wat anderen hiervan dachten, maar het lijkt er tot nu toe op dat er meer zijn die zich eraan ergeren. Lekker omlaag modden dus >:)

Siditamentis astuentis pactum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op donderdag 09 augustus 2001 09:24 schreef Varienaja het volgende:
Mooi. Ik wist niet wat anderen hiervan dachten, maar het lijkt er tot nu toe op dat er meer zijn die zich eraan ergeren. Lekker omlaag modden dus >:)
imho dient dit alleen te gebeuren als de sterkte van de troll/flame de rest van het bericht overstemt. Maakt ie een opmerking over het modden dan laat ik hem meestal wel met rust, begint ie echter keihard te schelden/tieren/z**ken over de mods, dan gaat er meestal wel wat vanaf. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, zolang het gros de weg naar TMF nog niet kent, zul je hier altijd tegen aan lopen, als het een chronische piepneus is die maar bezig blijft te blaten over de moderaties, wil het Moddererter Account nog wel eens helpen, zie bijvoorbeeld:

Modderter Account @ work

Er lopen een aantal senior officers rond hier die er wel iets mee kunnen, hun hulp kun je dus inroepen om dat account te laten reageren.

Soms is informeren beter als (naar beneden) modereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op donderdag 09 augustus 2001 11:41 schreef TgF het volgende:
Tja, zolang het gros de weg naar TMF nog niet kent, zul je hier altijd tegen aan lopen, als het een chronische piepneus is die maar bezig blijft te blaten over de moderaties, wil het Moddererter Account nog wel eens helpen, zie bijvoorbeeld:

Modderter Account @ work

Er lopen een aantal senior officers rond hier die er wel iets mee kunnen, hun hulp kun je dus inroepen om dat account te laten reageren.

Soms is informeren beter als (naar beneden) modereren.
* Renegade was zich daar niet van bewust.

Bedankt voor de info TgF. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Op donderdag 09 augustus 2001 09:07 schreef ronaz het volgende:
Tsja, ik vind deze nog netjes. [b]Als het echt een flamende aanval is, mod ik hem zonder pardon op -1 Troll.[b]

Iedereen met een dergelijk "inzicht" in hoe er gemod zou moeten worden, zal ook wel de weg weten naar TMF IMHO.
Ben ik nou verkeerd bezig als ik 'em op -1 flamebait zet :P

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Pagina: 1