Pc opstart foutcode

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessel_1
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13-08-2020
Mijn vraag
...
Ik heb vorige week voor het eerst zelf een pc gebouwd alleen elke keer als ik opstart krijg ik een foutmelding. Wie weet waar dit van gekomen is en hoe ik dit kan oplossen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
gigabite windforce 2070 super
ryzen 5 3600x
16gb ram
2tb harddrive wd
MSI B450 TOMAHAWK MAX moederbord
480 wd ssd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WN84cIWE1r1mRm1_VPHMVU4_t-k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HLBvIr5dFtfBpYXV5kICXC42.png?f=user_large

Beste antwoord (via Hessel_1 op 12-08-2020 22:24)

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:24

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Zoals Hahn al aangeeft als je op de foutmelding even een Google actie uitzet, dan kom je al heel veel hints tegen. Iets zegt mij namelijk dat jij gebruik maakt van een Logitech muis. ;) Een beetje eigen onderzoek mag ook voordat je een topic opend en wordt zeker op prijs gesteld.

O, Overigens welkom op GoT. :) Ik heb het topic ook even in het juiste forum geparkeerd, dit heeft namelijk weinig met opslagtechnologie te maken.

[ Voor 10% gewijzigd door _Dune_ op 12-08-2020 22:04 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Heb je al gezocht op de foutmelding? Ik kom flink wat sites tegen die stap-voor-stap uitleggen hoe je het kan oplossen :)

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Herinstalleer de software die die LogiLDA.dll eens gebruikt desnoods opnieuw. Dit is een softwarefout, geen hardware dingetje in elk geval.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:24

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Zoals Hahn al aangeeft als je op de foutmelding even een Google actie uitzet, dan kom je al heel veel hints tegen. Iets zegt mij namelijk dat jij gebruik maakt van een Logitech muis. ;) Een beetje eigen onderzoek mag ook voordat je een topic opend en wordt zeker op prijs gesteld.

O, Overigens welkom op GoT. :) Ik heb het topic ook even in het juiste forum geparkeerd, dit heeft namelijk weinig met opslagtechnologie te maken.

[ Voor 10% gewijzigd door _Dune_ op 12-08-2020 22:04 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessel_1
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13-08-2020
Dank voor jullie reacties.
ik ben nieuw in de wereld van pc's, heb nog nooit gehoord van google acties(of eerder zelf een foutcode moeten uitzoeken).
heb net op google acties gekeken en daarmee is het probleem kunnen verhelpen.
dank voor de hulp!:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
'Google acties' is geen ding, wat _Dune_ bedoelt is dat je op Google had kunnen zoeken. Dat is een 'Google actie'.

The devil is in the details.

Pagina: 1