Mijn vraag
Weet iemand hoe je een springboot applicatie kan laten draaien op een server?
De hostingprovider waar ik gebruik van maak is Strato
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
intelliJ IDEA 2020.1.1
Strato
fileZilla
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Bestanden kunnen worden samengevoegd als WAR of JAR bestand ik heb mijn applicatie zowel los als gekoppeld in de vorm van een JAR file maar heb geen idee hoe ik deze verder draai.
De reden dat ik springboot gebruik is dat ik een contact formulier in mijn website heb en ik nog een stuk java code had wat ik hiervoor kan gebruiken. Mocht het via springboot niet lukken dan kan ik mijn applicatie wel weer terugbouwen. In dat geval heb ik wel een nieuw contact forumulier nodig. Hierna heb ik ook al gekeken ik kon alleen geen enkele functionele (dus niet alleen de form) vinden zonder reclame of enige vorm van betaling.
alvast bedankt als je dit hele bericht hebt gelezen!
...
Weet iemand hoe je een springboot applicatie kan laten draaien op een server?
De hostingprovider waar ik gebruik van maak is Strato
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
intelliJ IDEA 2020.1.1
Strato
fileZilla
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Bestanden kunnen worden samengevoegd als WAR of JAR bestand ik heb mijn applicatie zowel los als gekoppeld in de vorm van een JAR file maar heb geen idee hoe ik deze verder draai.
De reden dat ik springboot gebruik is dat ik een contact formulier in mijn website heb en ik nog een stuk java code had wat ik hiervoor kan gebruiken. Mocht het via springboot niet lukken dan kan ik mijn applicatie wel weer terugbouwen. In dat geval heb ik wel een nieuw contact forumulier nodig. Hierna heb ik ook al gekeken ik kon alleen geen enkele functionele (dus niet alleen de form) vinden zonder reclame of enige vorm van betaling.
alvast bedankt als je dit hele bericht hebt gelezen!
...