Mijn zoon heeft sinds juli 2019 een Huawei P Smart in zijn bezit, maar het lukt hem nooit om met dit toestel op een openbaar Wifi netwerk (in binnen- en buitenland) te komen, waarvoor je eerst moet inloggen op een bepaalde website. Telkens als je wilt inloggen dan loopt de internet pagina vast. Het is geen probleem om gebruik te maken van alle thuis Wifi netwerken.
...
Al meerdere malen getelefoneerd met Huawei Nederland, maar probleem is schijnbaar onbekend bij Huawei. Als ik echter zoek op Internet komt dit probleem zeker wel vaker voor, echter de gouden oplossing heeft niemand mij nog kunnen aandragen. Wie weet hoe we dit kunnen oplossen? De telefoon werkt voor de verdere rest naar volle tevredenheid.
...
Al meerdere malen getelefoneerd met Huawei Nederland, maar probleem is schijnbaar onbekend bij Huawei. Als ik echter zoek op Internet komt dit probleem zeker wel vaker voor, echter de gouden oplossing heeft niemand mij nog kunnen aandragen. Wie weet hoe we dit kunnen oplossen? De telefoon werkt voor de verdere rest naar volle tevredenheid.