Jongens, ik ga dit topic even actualiseren. Ik heb mij ook doen verleiden om in februari 2019 een Trined glasvezel abonnement te laten afsluiten. Aansluiting zou volgens verkoper aan de deur (en andere externe partijen, toen L2Fiber) slechts een paar maanden duren. ook ik heb vervolgens na een lange radio stilte, contact opgenomen met Trined en opheldering gevraagd. Toen werd de belofte was minder concreet en verwachtingen getemperd. Toen ik aangaf dat ik van mijn contract af wou bleek dat niet mogelijk. Accepteerde dat antwoord, omdat ik dacht, het zal wel los lopen, geen aansluiting = geen contract / betaling. Ik wou toen ook echt een glasvezel, dus baalde van deze situatie natuurlijk. L2Fiber werd na jaren ophouden en vertragen, overgenomen door T-Mobile, en waarempel, ze hebben 3 weken geleden tot aan de meterkast aangesloten. Let op: we zijn dus bijna 4 jaar verder.
Vervolgens krijg ik vandaag, uit het niets, een telefoontje van Trined wanneer ze mogen aansluiten. Nu 4 jaar later heb ik andere behoeftes, en was ik ook erg teleurgesteld dat Trined loze beloftes had gedaan wat betreft aansluitdatum. Ik heb aangegeven dat ik niet meer aangesloten wilt worden door Trined en afzie van mijn contract. Weer kreeg ik te horen dat opzeggen niet kan, en werd mij op dreigende toon verteld dat hier consequenties aan zitten.
Ook werd gezegd dat ik door T-Mobile uiteindelijk ben aangesloten, doordat ik een contract had met Trined. Werd redelijk pissit, want ze doen hier inmiddels straat voor straat, iedereen tegelijk. 0.0 moeite gedaan door Trined. Medewerker Virginia (haar achternaam wou ze niet zeggen....) probeerde mij op kwalijke wijze onder druk te zetten.
Kraag na het telefoontje een mail dat mijn case nu naar een ander team is gegaan. Kon hier vervolgens nog een reactie plaatsen: heb aangegeven dat mijn behoefte zijn veranderd, en ik wil afzien van het contract vanwege loze beloftes (en verwezen naar:
https://www.consuwijzer.n...en%20binnen%2014%20dagen..
Ik zat achteraf nog te bedenken, het zenderpakket van nu en 4 jaar geleden is vast ook verandert, dus in theorie kunnen ze niet eens aanbieden wat ik heb getekend.
Ik vrees dat dit echter nog een staartje gaat krijgen, en ik een boete moet betalen.....