Dag beste mensen,
Graag zou ik mijn zonnescherm bedienen via mijn Google Nest. Ik heb al veel (simpele!) dingen 'geautomatiseerd' zoals lampen, waterkoker, TV's etc. Dit gaat echter net mijn hoofd te boven en ik wil geen fouten maken met electra. Lampen aansluiten e.d. is geen probleem, maar het lezen van dit stroomdiagram vind ik toch wat lastig.
Bijlage A: Het huidige binnenwerk van de knop waarmee ik het zonnescherm bedien.
Bijlage B: De nieuwe module die ik graag wil aansluiten
Bijlage C: De handleiding.
Mijn vraag aan jullie; hoe sluit ik dit het beste aan..?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groeten Lukas
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ISWSADHykVbjTyoFibK0VItw.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/0uU3PkptdZDBDjeUvrEqAfk2.jpg?f=fotoalbum_large)
Graag zou ik mijn zonnescherm bedienen via mijn Google Nest. Ik heb al veel (simpele!) dingen 'geautomatiseerd' zoals lampen, waterkoker, TV's etc. Dit gaat echter net mijn hoofd te boven en ik wil geen fouten maken met electra. Lampen aansluiten e.d. is geen probleem, maar het lezen van dit stroomdiagram vind ik toch wat lastig.
Bijlage A: Het huidige binnenwerk van de knop waarmee ik het zonnescherm bedien.
Bijlage B: De nieuwe module die ik graag wil aansluiten
Bijlage C: De handleiding.
Mijn vraag aan jullie; hoe sluit ik dit het beste aan..?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groeten Lukas
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ISWSADHykVbjTyoFibK0VItw.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/0uU3PkptdZDBDjeUvrEqAfk2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zEwXzRxICcp9G5N41MyUGLf1.jpg?f=fotoalbum_large)