Geen optische zoom

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex3
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01:12
reviews: Nokia 7 Plus - Fijn, vlot en zuiver @Andrasman
Beter laat dan nooit: Anders dan de recensie meldt heeft deze camera geen optische zoom. Voor alle brandpuntsafstanden wordt dezelfde camera gebruikt. De tweede camera wordt gebruikt voor livebokeh. Dat is eenvoudig te controleren door een lens af te dekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andrasman
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-07 10:59
Dat is inderdaad een tijdje geleden :D Helaas kan ik het niet meer checken, dus ik zal het voor waar moeten aannemen dan.

Andrasman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Is correctie nog nodig, @Andrasman ? Het produkt is enkel nog leverbaar via "non direct sales" namelijk Plaza en Amazon dus klinkt als end of life...?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alex3
Ik zie nu dat het hier ook al staat: j1p in "[Nokia 7 Plus] Ervaringen & Discussie"
Bol.com verkoopt hem nog. Jantje2475, die ook denkt dat optische zoom aanwezig is, schrijft daar in een recensie dat dat geen verbetering geeft ten opzichte van digitale zoom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Alex3 Bol.com verkoopt 'm niet. Het is Bol.com Plaza. Een reseller. Oftewel, en dat klinkt bot; het kan een oplichter zijn, een technisch neefje of zelfs iemand die ook gewoon adverteert op Marktplaats. Laat je niet misleiden doordat de eerste 3 letters BOL zijn :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex3
Inderdaad, dat had ik niet gezien.
Pagina: 1