Koppelen 2 JBL Clip 3 speakers

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinvanE
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14-08-2020
Hoi. Ik heb twee JBL Clip 3 speakers en één JBL Clip 2. Ondanks alle filmpjes op Youtube lukt het niet om de speakers met elkaar te koppelen zodat ik het geluid over 2 (of beter 3) boxjes tegelijk krijg. Weet iemand of dat mogelijk is en zo ja, wat de reden kan zijn dat het niet lukt?

Alle 3 de speakers zijn via Bluetooth verbonden met mijn Iphone. Zodra ik de pairing knoppen indruk, verliezen de boxjes de verbinding. Een enkele keer klinkt het geluid alsof ze gekoppeld zijn, maar dat is steeds niet het geval.

Tweede probleem is dat ik de naam van beide JBL Clip 3 speakers bij de Bluetooth verbindingen op mijn telefoon niet kan wijzigen. Als iemand daar ook een oplossing voor heeft, zou dat geweldig zijn.

Beste antwoord (via EdwinvanE op 13-08-2020 19:01)

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:46
Als extra aanvulling: jij zoekt een connect knop, niet een pair knop.

Pairen is om de speaker met je telefoon te verbinden.

Connect knop is on de speakers aan elkaar te verbinden (connect plus noemen ze dat volgens mij)

Daarom klopt het dat hij de verbinding met je telefoon verliest als je opnieuw op pairen drukt :)

Lichtpuntje...

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuisjeNL
Boekje lezen, dan kom je erachter dat dat niet kan ;)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylzzzz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-06 22:30
De FLIP heeft dit wel, de clip niet dacht ik. Dus proberen schiet niet echt op inderdaad zoals hierboven al gezegd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinvanE
Ik las er niets over in het boekje, maar omdat er toch filmpjes op Youtube staan waarin het wel lukt, had ik toch hoop. Maar in ieder geval bedankt voor het snelle antwoord.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Als extra aanvulling: jij zoekt een connect knop, niet een pair knop.

Pairen is om de speaker met je telefoon te verbinden.

Connect knop is on de speakers aan elkaar te verbinden (connect plus noemen ze dat volgens mij)

Daarom klopt het dat hij de verbinding met je telefoon verliest als je opnieuw op pairen drukt :)

Lichtpuntje...

• EdwinvanE
Klinkt heel plausibel, dus bedankt voor de aanvulling. Reden dat ik hoop had, was dat ik bijgevoegd filmpje zag: YouTube: How to connect 2 JBL Clip 2 speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasarica
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-06 12:12
EdwinvanE schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 18:41:
Klinkt heel plausibel, dus bedankt voor de aanvulling. Reden dat ik hoop had, was dat ik bijgevoegd filmpje zag: YouTube: How to connect 2 JBL Clip 2 speakers.
Is het nou uiteindelijk gelukt?

Niet gehinderd door enige kennis van zaken...

Pagina: 1