AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
Verwijderd
Is dat net als Rocket Jump? Als ik dat probeer schiet ik mezelf dood. Niet echt handig
is een bug uit HL gebruikenwat is exact de bunny hop
bunnyhop
je moet dan springen en een soort straf doen (dat heen en weer lopen). als je dat doet dan ga je heel erg snel (als je het goed doet) dan zou je als Heavy weapon guy (in tfc) een scout kunnen inhalen.
maar kost dat niet weer van je conc?er in laten. Ik vinut wel lol om te doen. Als de "server" het niet wil dan moeten ze gewoon wat instellingen maken zoals airaccelerate 3 ofzo
conc is btw een hoge sprong door een speciale grenate
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Sure, het is leuk, geen echte cheat, maar het was niet de bedoeling. De makers hebben het accent gelegd op het realisme. Of ze dat gelukt is, is een tweede (er zijn 1001 dingen aan CS die onrealistisch zijn). Maar het kan NOOIT hun bedoeling zijn geweest om spelers als een haas op de maan met sambal in zijn aars rond te laten vliegen. Dat hoort niet.
Het is een bug. En wat doen we met bugs? Bugs worden gefixed.
Ik heb gezegd.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
maarreh... als iedereen die bunnyhop kan doen, dan kan die scout dus easy die heavy dude vorblijven? of ben ik nou gek?
dat zou kunnen jaOp donderdag 09 augustus 2001 05:45 schreef Pjemco het volgende:
zoiets als de strafe jump in quake2?
maarreh... als iedereen die bunnyhop kan doen, dan kan die scout dus easy die heavy dude vorblijven? of ben ik nou gek?
maar bunnyhop kan je zo leren en gewoon een straf niet.
straffen (super snel) moet je lang voor leren. BH misschien in een dag kan je het nog leren.
dus het is niet leuk als iemand zonders skills iemand in haal die al jaren aan het spelen is
Wat is straffen nou? Toch gewoon zijwaards bewegen? Is dat zo moeilijk?Op donderdag 09 augustus 2001 11:48 schreef Bass64 het volgende:
[..]
dat zou kunnen ja
maar bunnyhop kan je zo leren en gewoon een straf niet.
straffen (super snel) moet je lang voor leren. BH misschien in een dag kan je het nog leren.
dus het is niet leuk als iemand zonders skills iemand in haal die al jaren aan het spelen is
als de admin z'n instellingen goed heeft is het gefixed.... dus verbieden hoeft niet eens gewoon standaart airacceleration op 3 zetten (of welke stand het ook onmogelijk maakt)
blup
Maar je hebt ook van die lamers die hem als speedcheat gebruiken en gewoon gaan schieten terwijl ze hoppen, dan kun je er als tegenstander bijna niks tegen doen en dan vind ik het ronduit lame
hallo
Hum, das slim bedacht ja. Ik ben voor bundy hopping, het is gewoon iets waar je even op moet hebben geoefend, het doet me denken aan Tribes 1 waar skiën toch juist heel populair werdOp donderdag 09 augustus 2001 12:41 schreef frim het volgende:
was bunnyhopping niet datgene waarbij je jump op je mousewheel zette er een flinke ruk aan gaf en dan ging strafen? is dat echt zo moeilijk?
Voorbeeld : Een clan heeft nu ook een ervaren bundyhopper nodig om snel de Enemy Flag te kunnen vervoeren, iemand die de techniek dus goed beheerst.
Verwijderd
Snap ik inderdaad ook niet helemaal...Op donderdag 09 augustus 2001 13:09 schreef RoVe het volgende:
Jaren geoefend om snel te zijn?
Jaren erover doen om accuraat te schieten, zodat je 100% raak schiet, daar kan ik in komen, maar snel bewegen
Verwijderd
maar strafen en RAAK schieten tegelijk wel....[b]Op donderdag 09 augustus 2001 13:12 schreef -polle- het volgende[b]
Jaren erover doen om accuraat te schieten, zodat je 100% raak schiet, daar kan ik in komen, maar snel bewegenGewoon strafen is toch niet zo moeilijk ?
Ik zie inderdaad veel mensen die daar moeite mee hebben... ik vraag me af of ik er ook zo'n moeite mee had als ik nu pas zou beginnen met gamen in een game als Quake III... maarja ik doe het al sinds Wolf3DOp donderdag 09 augustus 2001 13:36 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
[..]
maar strafen en RAAK schieten tegelijk wel....
Maar ff ontopic:
Ik vindt dat BH wel mag blijven... als je het truukje niet kent hebben je tegenstanders een voorsprong, maar dan vraag je toch gewoon hoe het moet en ga je oefenen!!
Als je het eenmaal kan is het toch gewoon gaaf?!?!
Ik vindt dat dit geld voor alle truukjes in de games (rocket-jumpen ed.).
Ik moet er wel bij zeggen dat het makkelijk zou zijn als je een vinkje (aan/uit) kan zetten bij de server.
Verwijderd
dat zei ik dus een paar posts naar boven ook al.Ik moet er wel bij zeggen dat het makkelijk zou zijn als je een vinkje (aan/uit) kan zetten bij de server.
Tis overbodig om iemand te bannen, als je een betje serieus een server draait zet je de Air accellerate wat lager en dan heb bunnyhoppen totaal geen nut meer.Op donderdag 09 augustus 2001 05:18 schreef Bass64 het volgende:
vinden jullie dat de Bunny Hop in half-life verboden moet worden?
want ik zelf word er wel ziek van.
[tfc mode]
ik heb jaren getraint om snel tezijn.
en nu kan iemand BH leren in een week en schiet me zo voor bij.
[/tfc mode]
nu kan ik ook wel BH leren, maar ik zelf vind dit gewoon lame, dan konden ze net zo goed de speed cheat erin laten.
maar wat vinden jullie zelf? en zouden mensen er voor gekicked (geband) moeten worden.
* Bass64 kies er voor 5 min ban.
Of waneer je op public servers spaalt kies dan servers uit waarbij bunnyhoppen onmogelijk is (oa. Xs4all)
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Verwijderd
als ze daarna nou ff gaan proberen al die foking cheats eruit te fixe, zou het geweldig zijn
Ik kan het zelf een heel klein beetje.. maar alleen voor de lol, want je hebt er verder toch niks aan
jahOp donderdag 09 augustus 2001 13:09 schreef RoVe het volgende:
Jaren geoefend om snel te zijn?
met tfc kan iedere scout wel straffen
maar ik ben zo goed er in (specale trukjes enzo op elk punt van een map weer wat anders) en daardoor ben ik sneller dan andere scouts. de meeste denken dan ook dat ik cheat.
Enne, volgens mij schiet je voor geen meter als je aan het bunnyhoppen bent, dus zo'n voordeel is het nou ook weer niet!
Verwijderd
voordeel??Op donderdag 09 augustus 2001 16:48 schreef Noper het volgende:
Bunnyhoppen moet erin blijven vinnik. Ik kan het zelf niet, maar het vereist gewoon veel oefening, dus is een skill als je het mij vraagt. Zelf hopte ik altijd vrolijk bunny in quake1, maar in CS gaat dat toch wel een beetje moeilijker. Af en toe probeer ik het weer eens, maar het timen is erg lastig.
Enne, volgens mij schiet je voor geen meter als je aan het bunnyhoppen bent, dus zo'n voordeel is het nou ook weer niet!
Je bent alleen veel eerder op belangrijke plekken en kan de tegenstander daar weg houden tot je team er is..
En je kan in 13 sec bij het andere team zijn spawn point zijn..
Nee hoor.. voor de rest heb je geen voordeel eraan..
behalve dan dat je bijna niet te rake bent (ik wel want ik zuig erin
Zoals gezegd, het is een bug. Voor de 1.5 patch kon het niet, en nu opeens wel
In tfc, waar het de bedoeling is dat je de vlag van je tegenstander capped, kan je de tegenstander killen met een sentry gun. Het komt regelmatig voor dat een scout sneller is als de kogels van dit kanon. Ik vind, dat je op deze manier de main reason van spelen, namelijk ontspannen, uit het oog verliest en ervoor zorgt dat je tegensplers hun plezier verliezen.
/me clearly hates it fs
Als je bv war aan het spelen bent en je nmy zit vollop te bh'en
ni echt plezant dan.
Verwijderd
Ik weet wel dat als je gewoon vaak speelt je medt quakeII iemand rustig verrot railed terwijl ie aan het strafe-jumpen is...
Gewoon een kwestie van oefenen, zowel voorhet jumpen, als voor het schieten
Verwijderd
tenminste ik heb nog niemand in het "echt" zien bunny hoppen ,in het swat team ofzo
Daar sluit ik me helemaal bij aanOp donderdag 09 augustus 2001 17:53 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ze moeten alle BH's verbieden!