Ik ga mijn eerste pc bouwen. Mijn doel is om met deze pc 240 FPS te halen in Fortnite en de andere games fatsoenlijk te kunnen spelen ( min 100 FPS op competitive settings ).
Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer 750€
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta zeker open voor alternatieven, maar het liefst heb ik qua cpu en gpu : MSI of Nvidia en AMD
Welke games speel je zoal?
Ik wil games spelen als: Fortnite, Rocket League, Apex Legends, Fifa, Overwatch, Minecraft.
Ga je overklokken?
Ik wil zeker overklokken om toch het maximale uit mijn pc te halen. Ik had gelezen dat Nvidia en AMD hier bepaalde tools voor hebben en dit toelaten. Ik vroeg mij alleen af of ik deze pc kan overklokken zonder dat er dingen gebeuren ( dingen als dat de garantie vervalt). Ik wil dit gaan overklokken om toch net iets meer FPS te halen in fortnite zodat ik bijna altijd 240 FPS haal.
Wat wil je weten? Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of ik met dit systeem 240 FPS red op Fortnite en of ik in de andere games minimaal 100 FPS haal en of de onderdelen compatible zijn met elkaar.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 169,- | € 169,- |
1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 72,62 | € 72,62 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC | € 228,44 | € 228,44 |
1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 2TB | € 62,49 | € 62,49 |
1 | Behuizingen | Cooler Master NR400 (without ODD) | € 60,- | € 60,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 54,14 | € 54,14 |
1 | Voedingen | EVGA 100-W1-0600-K2 | € 48,65 | € 48,65 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 58,31 | € 58,31 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 753,65 |
Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer 750€
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta zeker open voor alternatieven, maar het liefst heb ik qua cpu en gpu : MSI of Nvidia en AMD
Welke games speel je zoal?
Ik wil games spelen als: Fortnite, Rocket League, Apex Legends, Fifa, Overwatch, Minecraft.
Ga je overklokken?
Ik wil zeker overklokken om toch het maximale uit mijn pc te halen. Ik had gelezen dat Nvidia en AMD hier bepaalde tools voor hebben en dit toelaten. Ik vroeg mij alleen af of ik deze pc kan overklokken zonder dat er dingen gebeuren ( dingen als dat de garantie vervalt). Ik wil dit gaan overklokken om toch net iets meer FPS te halen in fortnite zodat ik bijna altijd 240 FPS haal.
Wat wil je weten? Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of ik met dit systeem 240 FPS red op Fortnite en of ik in de andere games minimaal 100 FPS haal en of de onderdelen compatible zijn met elkaar.