Vraag

• sanntje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-02 10:01
Wellicht een aparte vraag, maar ik kan het antwoord nergens vinden. Weet ook niet of dat dit het juiste topic is.

Vraag; Hoeveel WiFi networks (access points heet zoiets?) kan je toevoegen tot een Android toestel? Is dit ongelimiteerd?

Alle reacties

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:12
Gelijktijdig verbinden? Of wat bedoel je?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:03
Waarom wil je dat weten? Een beetje context kan helpen met de vraag beantwoorden.

Verder verwacht ik dat er niet echt een harde limiet is, en dat je dus makkelijk tientallen, zo niet honderden wifi-netwerken (access points is wat anders) kan onthouden.

The devil is in the details.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
sanntje schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 19:09:
Vraag; Hoeveel WiFi networks (access points heet zoiets?) kan je toevoegen tot een Android toestel? Is dit ongelimiteerd?
Je kan maar met één wifi netwerk verbonden zijn tegelijkertijd, maar je telefoon kan er 'oneindig' veel onthouden. Ik geloof dat mijn telefoon er inmiddels zo'n 300 onthoudt en dat is geen enkel probleem.

Vanwaar deze vraag?

• sanntje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-02 10:01
Wat een interesse ;)
Bedankt voor jullie antwoorden!

Waarom ik dit vraag; We hebben veel sales reps die toch vaak in gebouwen zitten waar 4G ontzettend belabbered is, waardoor ze gebruik moeten maken van WiFi. Dan heb ik het echt over Sales reps met een groot aantal accounts die soms voor weken niet bezocht worden. Mijn vermoedens en simpel logica vertellen mij dat er inderdaad geen echte limiet zit - ik wil het enkel zeker weten.

Voorbeeld: Bij een limiet van - laten we zeggen - 50 WiFi AP's die onthouden worden, moeten we zoeken naar een alternatief...

[ Voor 11% gewijzigd door sanntje op 12-08-2020 10:24 ]