Nieuwe WiFi/Netwerk adapter

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annazandee
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 12-02-2023
Hoihoi,

Sinds een tijdje heb ik een nieuwe pc en ik merk dat ik veel last heb van het wegvallen van mijn wifi en slechte verbinding. Ik dacht eerst dat het aan mijn verbinding lag en daarom een TP Link Deco M5 Multiroom WifI gekocht om de verbinding in mijn kamer (eerste verdieping) te versterken. De wifi, echter, valt nog steeds elke keer weg... dus ik neem aan dat aan mijn wifi adapter ligt. Mijn wifi adapter is nu de TP-Link Archer T3U. Mijn wifi adapter is USB en zit boven op mijn desktop (dus niet van achteren). Ik ben dus niet tevreden (ondanks 'goede' reviews) en ben opzoek naar een nieuwe wifi adapter, ik heb geen ingebouwde adapter in mijn pc dus.

Ik heb vrijwel geen verstand van netwerk/wifi etc. Ik wil gewoon dat ik internet kan krijgen op mijn desktop die niet telkens uitvalt. Prijs maakt niet zoveel uit. Mijn huidige kostte ongeveer 20 euro. De wifi adapter moet wel gewoon in mijn kamer staan, uiteraard.

Thanks!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annazandee
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 12-02-2023
P.S Blijkbaar wil het niet verbinden met het nieuwe netwerk die ik heb gecreëerd met de TP Link deco's... wel met de modem (?)/originele verbinding.