Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Smartphone, liefst mid-range, die ongeveer 2 a 3 jaar meekan.
Wat is je budget?
Budget is rond de 250€. En voor telefoon met super camera(in deze prijsklasse) kan ik rond de 300€ neerleggen.
Ik bevind me in het buitenland, dus zal wel moeten omrekenen.
Het liefst hou ik het zo goedkoop mogelijk.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gebruik de smartphone voornamelijk, voor de basis dus browsen, instagram, whatsapp, facebook, youtube(af en toe).
Maak wel veel foto's. En ook vaak in mindere lichtomstandigheden(dus binnen het budget zo goed mogelijk low light foto's).
Google play services is een must have. ook accuduur vind ik belangrijk
Motorola valt zoweiso af, heb er enorm slechte ervaringen mee.
Wat heb je zelf al gevonden?
Merken als Nokia, huawei, samsung, Xiaomi, LG zijn hier makkelijk verkrijgbaar.
Oneplus, Oppo en google pixel zijn hier niet verkrijgbaar, dus vallen af.
Zelf heb ik onderstaande op het ook.Heb het geheugen/opslag erachter gezet met de prijzen omgerekend naar €.
Huawei P30 lite - 4GB /128GB - €230
Xiaomi Redmi note 8 Pro 6GB /GB - €256
Nokia 7.2 -4GB/128GB - €200
Samsung Galaxy A31 - 4GB/128GB - €245
LG k61s - 4GB/128GB - €215
Twijfel voornamelijk tussen de bovenste 3 telefoons. De Redmi note 8 lijkt me interessant wegens het geheuden.
Andere opties hoor ik graag, kan altijd nog zelf kijken naar de beschikbaarheid.
Ik zoek een?
Smartphone, liefst mid-range, die ongeveer 2 a 3 jaar meekan.
Wat is je budget?
Budget is rond de 250€. En voor telefoon met super camera(in deze prijsklasse) kan ik rond de 300€ neerleggen.
Ik bevind me in het buitenland, dus zal wel moeten omrekenen.
Het liefst hou ik het zo goedkoop mogelijk.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gebruik de smartphone voornamelijk, voor de basis dus browsen, instagram, whatsapp, facebook, youtube(af en toe).
Maak wel veel foto's. En ook vaak in mindere lichtomstandigheden(dus binnen het budget zo goed mogelijk low light foto's).
Google play services is een must have. ook accuduur vind ik belangrijk
Motorola valt zoweiso af, heb er enorm slechte ervaringen mee.
Wat heb je zelf al gevonden?
Merken als Nokia, huawei, samsung, Xiaomi, LG zijn hier makkelijk verkrijgbaar.
Oneplus, Oppo en google pixel zijn hier niet verkrijgbaar, dus vallen af.
Zelf heb ik onderstaande op het ook.Heb het geheugen/opslag erachter gezet met de prijzen omgerekend naar €.
Huawei P30 lite - 4GB /128GB - €230
Xiaomi Redmi note 8 Pro 6GB /GB - €256
Nokia 7.2 -4GB/128GB - €200
Samsung Galaxy A31 - 4GB/128GB - €245
LG k61s - 4GB/128GB - €215
Twijfel voornamelijk tussen de bovenste 3 telefoons. De Redmi note 8 lijkt me interessant wegens het geheuden.
Andere opties hoor ik graag, kan altijd nog zelf kijken naar de beschikbaarheid.
[ Voor 3% gewijzigd door francis998 op 11-08-2020 20:23 . Reden: Duidelijker locatie aangegeven ]