appstore saldo verhogen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-02 02:21
Hoi Tweaks.
Ik heb zojuist mijn Appstore saldo verhoogd met €100.- dit heb ik afgerekend met IDeal. Nu is het wel van mijn rekening afgeschreven maar staat het niet op mijn Apple ID.
Is deze vertraging bekend? Of zou het er gelijk op moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-04 14:46

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-04 20:45
Wat je in het vervolg kunt doen als dat niet werkt is bij Primera online een code kopen. Die krijg je dan na een paar minuten in je mail die je dan kunt verzilveren in de App Store. Wat je voor nu kunt doen is contact opnemen met de Apple klantenservice. Die kunnen dan eventueel je geld terugboeken en dan krijg je die binnen een aantal werkdagen teruggestort op je rekening.

[ Voor 3% gewijzigd door ElMayo op 11-08-2020 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 22:29
@heppe01 Als het bedrag niet op je account staat kan het zijn dat er iets mis is gelopen met de iDeal betaling. Als dat zo is, gaat het in de meeste gevallen om een reservering op je bankrekeneing, en zul je het geeld binnen 24-48 uur weer 'terug hebben'. Als dat niet het geval is, even contact opnemen met iTunes Store Support

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YRH
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-04 13:59

YRH

Bij mij duurde het van de week ook een tijdje voordat er geld op stond. Zou dus nog even geduld hebben. Anders de klantenservice benaderen, lossen het altijd goed op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-02 02:21
Ik heb het vanmorgen weer op mijn rekening terug gestort gekregen. Gisteren nog even met Apple zelf aan de telefoon gezeten. Prima geholpen!
Pagina: 1