Ik heb een Xiaomi Air Purifier 3H, alleen geeft deze lage PM2.5 waardes. Normaal 1, 2 en soms 4. Is er iemand die ook een Xiaomi luchtreiniger heeft en zich ook herkend in deze lage waardes? Ik heb hem vergeleken met een Philips i2000 die waardes tussen de 10 en 150 aangaf terwijl mijn Xiaomi maar 1 tot 4 aangaf.
Ik heb online gezocht naar videos en deze geven hogere PM2.5 waardes aan, maar vaak zijn deze videos uit het buitenland en dus niet (ongeveer) dezelfde lucht omstandigheden als in Nederland
Aan de PM2.5 sensor is van de buitenkant niet te zien dat deze defect is, het probleem nu is dat ik de luchtreiniger niet kan omruilen omdat de leverancier zegt dat de reiniger in hun ogen correct werkt.
Graag hoor ik anderen hun ervaring met deze luchtreiniger.
Ik heb online gezocht naar videos en deze geven hogere PM2.5 waardes aan, maar vaak zijn deze videos uit het buitenland en dus niet (ongeveer) dezelfde lucht omstandigheden als in Nederland
Aan de PM2.5 sensor is van de buitenkant niet te zien dat deze defect is, het probleem nu is dat ik de luchtreiniger niet kan omruilen omdat de leverancier zegt dat de reiniger in hun ogen correct werkt.
Graag hoor ik anderen hun ervaring met deze luchtreiniger.