Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Picodoor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
Vandaag heb ik een probleem met mijn Smartphone Klipad 450 Wi-Fi , bij het opstarten is alles normaal en wanneer ik op de google balk druk en iets invoeg krijg ik bij het openen Offline te lezen kan geen netwerk meer vinden , zodus ik ga op zoek naar instellingen daar zie ik staan Wifi verbinding onderbroken Bluetoon ingeschakeld ,ik druk op Wifi en dan zie ik dat er verschillende netwerken aangeduid worden en krijg ik ook te lezen TP-Link _57DF Authenticatie probleem .
Ik druk op verbinden en dan staat er verbinding maken en ik krijg de zelfde fout ? heeft dat iets te maken met mijn router
ik kan wel met de camera van de smartphone verbinding maken met mijn Laptop Acer Aspire E 17 daar is alles normaal
Graag had ik geweten hoe ik dat kan oplossen ?

Android 7 ...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Meerder keren terug opgestart maar het blijft de fout herhalen , ik kan ook niet meer in google in altijd geen netwerk
Mvgr . Picodoor..
.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-05 01:10
TP-Link _57DF Authenticatie probleem .
kan het verkeerde password zijn,. dus dat nog eens nagaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-06 20:55
Evt het netwerk verwijderen op je telefoon en dan opnieuw verbinding maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:27

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Picodoor schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:24:
ik kan wel met de camera van de smartphone verbinding maken met mijn Laptop Acer Aspire E 17 daar is alles normaal
Ben je met de laptop ook verbonden met 'TP-Link _57DF '? En werkt dat dus wel?
Heb je het netwerk in je telefoon al eens weggegooid en opnieuw toegevoegd?
Heb je de router al een keer opnieuw gestart?

@Picodoor Verder heb ik je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 12-08-2020 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

1. Is bluetoon een nieuwe schrijfwijze van bluetooth? Zo ja, zet dat eens uit zodat je alleen wifi beschikbaar hebt op je telefoon.

2. Router/AP inderdaad even resetten en opnieuw testen (kan soms een tijdje goed gaan voordat hetzelfde probleem weer opduikt).

3. Kijk eens bij de instellingen van je Wifi netwerk op de TP-Link. Grote kans dat WPS/Pincode support aan staat ipv alleen WPA2. Zo ja, zet WPS uit en test eens opnieuw. Dit gaf bij mij nog wel eens problemen met Chinese smartphones.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Picodoor
@R Ja met de Laptop is alles in orde , ik zie in het netwerk dat alles er in staat , wat ik ook graag geweten had
ik doe als hobby in elektronica en als ik de usb gebruik en taakbeheer open doe dan zie ik daar dat het aangeduid wordt is dat ook het zelfde met de camera ?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:27

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Picodoor schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 09:02:
ik doe als hobby in elektronica en als ik de usb gebruik en taakbeheer open doe dan zie ik daar dat het aangeduid wordt is dat ook het zelfde met de camera ?
Geen idee wat je daar precies mee bedoeld. Zou je eens wat screenshots kunnen plaatsen?

• J.A.477
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Reboot van ap wil nog wel is helpen

[ Voor 91% gewijzigd door J.A.477 op 13-08-2020 10:09 ]

• Picodoor
@R ik kan daar geen screenshots van maken dat word niet aanvaard in taakbeheer ?
Pagina: 1