Vandaag heb ik een probleem met mijn Smartphone Klipad 450 Wi-Fi , bij het opstarten is alles normaal en wanneer ik op de google balk druk en iets invoeg krijg ik bij het openen Offline te lezen kan geen netwerk meer vinden , zodus ik ga op zoek naar instellingen daar zie ik staan Wifi verbinding onderbroken Bluetoon ingeschakeld ,ik druk op Wifi en dan zie ik dat er verschillende netwerken aangeduid worden en krijg ik ook te lezen TP-Link _57DF Authenticatie probleem .
Ik druk op verbinden en dan staat er verbinding maken en ik krijg de zelfde fout ? heeft dat iets te maken met mijn router
ik kan wel met de camera van de smartphone verbinding maken met mijn Laptop Acer Aspire E 17 daar is alles normaal
Graag had ik geweten hoe ik dat kan oplossen ?
Android 7 ...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Meerder keren terug opgestart maar het blijft de fout herhalen , ik kan ook niet meer in google in altijd geen netwerk
Mvgr . Picodoor..
.
Ik druk op verbinden en dan staat er verbinding maken en ik krijg de zelfde fout ? heeft dat iets te maken met mijn router
ik kan wel met de camera van de smartphone verbinding maken met mijn Laptop Acer Aspire E 17 daar is alles normaal
Graag had ik geweten hoe ik dat kan oplossen ?
Android 7 ...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Meerder keren terug opgestart maar het blijft de fout herhalen , ik kan ook niet meer in google in altijd geen netwerk
Mvgr . Picodoor..
.