Even een trace op mn firewall gemaakt, Ziggo Go op mn shieldtv aangezet en uitgefilterd.Mattie112 schreef op maandag 14 september 2020 @ 21:54:
@SmartHomer1993 ben je hier nog achter gekomen toevallig? De hele Ziggo ip space routeren is voor mij geen optie.
212.142.30.168 TCP port 80 en 33828
Het kan zijn dat replay TV of je opnames terug kijken over een ander ip-adres of poort gaan, dus dan moet je wireshark ff aanslingeren.
:strip_exif()/f/image/LAgCllEQibVsQclKtPsIn6N8.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zit hier ook met twee WAN aansluitingen (T-Mobile Thuis en Ziggo) en wil graag al het verkeer vanaf de Ziggo go App vanaf mijn AppleTV's routeren via de Ziggo verbinding.
Wanneer ik al het verkeer vanaf de AppleTV routeer richting Ziggo gaat het goed, alleen zou ik graag enkel het verkeerd van ZiggoGo over deze verbinding willen laten lopen. Ik heb het op dit moment zo ingesteld maar krijg het nog niet werkend.
Moet ik misschien nog portnummers toevoegen? Of zou iemand anders zijn actuele config kunnen delen?
Wanneer ik al het verkeer vanaf de AppleTV routeer richting Ziggo gaat het goed, alleen zou ik graag enkel het verkeerd van ZiggoGo over deze verbinding willen laten lopen. Ik heb het op dit moment zo ingesteld maar krijg het nog niet werkend.
Moet ik misschien nog portnummers toevoegen? Of zou iemand anders zijn actuele config kunnen delen?
Pagina: 1