Toon posts:

extra COM poorten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb en k*tsema kabelabo en mijn modem loopt via de com-poort... nu heb ik een tweetal -extra- com-poorten nodig, voor een digitale camera en een gsm-verbinding... bestaan er nog kaartjes met 2 seriele uitgangen voor in een pci slot? ik kan ze nergens vinden in de pricewatch..?

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Ja die bestaan. Inderdaad zijn ze moeilijk te vinden maar je moet het maar eens in winkels zoeken die 2e hands zooi verkopen. Wellicht heb je geluk.

Meh ...

Verwijderd

Topicstarter
IN winkels... je bedoelt... OFFLINE... IRL...??? :?

:)

Verwijderd

ja, eng he, nickname's in het wild :P

Verwijderd

Topicstarter
ALLRIGHT!!

Yes, SUPER bedankt man... gwoon over et hoofd gezien!!

Bedankt!!

Verwijderd

Wij hebben ze hier bij ons in het bedrijf....

Weet niet waar je woont?

Verwijderd

Topicstarter
Utrecht - ik zie dat ze bij Man&Muis leverbaar zijn, dat zit bij mijn uni in de buurt, maar als jullie dichterbij zitten?

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MediaMarkt heeft ze ook, kost F40,- geloof ik

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Let op want als ik niet verkeerd ben is

com 1 : irq 4
com 2 : irq 3
com 3 : irq 4
com 4 : irq 3

zorg maar dat je geen conflicten krijgt, door 2 toestellen op dezelfde irq te plaatsen.

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Verwijderd

Bij van Tongerloo Computers in Budel-Schoot, 20 Km onder Eindhoven hebben ze ook van deze kaartjes. Moeten wel besteld worden.

Prijzen:

Isa uitvoering : fl. 50,-
Pci uitvoering : fl. 75,-

Toevallig zelf gisteren eentje besteld.

Verwijderd

Topicstarter
Senks voor de tips!

Ik wilde toch al ff langs Mediamarkt, dus kan ik daar meteen ff kijken... ze hebben daar BASF 80m CDRretjes 25 op spindle voor 35 piek namelijk, tjiep he?!

Ja dat IRQ verhaal wordt nog wat, mijn 56k6 had al eens eerder een probleem met mijn seriele poort omdat hij zijn oude irq weigerde vrij tegeven, oplossing was heel simpel: 1x opstarten zonder kaart en daarna opnieuw met kaart. Maar ik ebn benieuwd hoe dat gaat met deze uitbreiding.

Regelt WinMe dat zelf, of moet je iets toewijzen? (JAJA, ik ga volgende week over op W2k :) )

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Weet niet als je met LCD-tjes wilt spelen, maar die schijnen niet te werken op een PCI kaartje met extra LPT poorten.

Windows en Driver gezeik ofzo.

Koop dan een ISA uitvoering

And The Only One

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 12:52 schreef RaViN het volgende:
Utrecht - ik zie dat ze bij Man&Muis leverbaar zijn, dat zit bij mijn uni in de buurt, maar als jullie dichterbij zitten?
Sorry voor de late Reply, maar wij zitten in het Westland das ietsje verder weg denk :)
Pagina: 1