Sinds een paar dagen kan ik geen andere gebruiker meer selecteren bij het inloggen op Windows 10. Het is een familie PC met meerdere gebruikers (één voor mijn zusje, één gezamelijke voor mijn ouders en één voor mij, drie in totaal). Normaal gesproken verschijnen alle gebruikers linksonderin bij het aanmelden toch? Nu kan ik alleen voor mijn account een wachtwoord of pincode invoeren en mij aanmelden. De accounts zijn nog steeds zichtbaar in de instellingen en ik kan de instellen van de accounts gewoon wijzigen.
Ik heb al geprobeerd terug te gaan naar één van de drie systeemherstelpunten die Windows zelf heeft gemaakt, maar allemaal mislukken ze met 'een onbekende fout'. Ook heb ik geprobeerd de twee andere accounts maximale privileges te geven, maar ook dat heeft niet gewerkt. Als laatste heb in de registry editor in Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Authentication\LogonUI\UserSwitch van 0 naar 1 proberen te veranderen, maar bij iedere restart van de PC is de waarde weer 0.
Wie kan mij met dit probleem helpen?
Ik heb al geprobeerd terug te gaan naar één van de drie systeemherstelpunten die Windows zelf heeft gemaakt, maar allemaal mislukken ze met 'een onbekende fout'. Ook heb ik geprobeerd de twee andere accounts maximale privileges te geven, maar ook dat heeft niet gewerkt. Als laatste heb in de registry editor in Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Authentication\LogonUI\UserSwitch van 0 naar 1 proberen te veranderen, maar bij iedere restart van de PC is de waarde weer 0.
Wie kan mij met dit probleem helpen?