Ik lees verassend weinig over hoe de Oneplus zich verhoudt tot de Huawei P30 pro.
Waarom typ ik dit ?..
De P40 pro valt voor mij af ivm de beperkingen om de google services te mogen gebruiken.
De P30 pro is nog steeds een high end toestel met goede specs en een uitmuntende camera.
En is rond de 450 euro te koop.
De OnePlus Nord kan zich aardig meten met de P30 pro,
en ik ben benieuwd of er meer zijn die een keuze hebben moeten maken tussen deze 2.
Op welke vlakken zal de Nord winnen? en waar de P30?
Ik vind de camera een belangrijk aspect en dat de kleuren mooi levendig zijn op het scherm.
Uiteraard heb ik al verschillende reviews van beide toestellen bekeken,
en ook de vergelijkingwebsites geraadpleegd. Ben nu meer opzoek naar iemand met wellicht praktijkervaring van beide toestellen
Dank
Waarom typ ik dit ?..
De P40 pro valt voor mij af ivm de beperkingen om de google services te mogen gebruiken.
De P30 pro is nog steeds een high end toestel met goede specs en een uitmuntende camera.
En is rond de 450 euro te koop.
De OnePlus Nord kan zich aardig meten met de P30 pro,
en ik ben benieuwd of er meer zijn die een keuze hebben moeten maken tussen deze 2.
Op welke vlakken zal de Nord winnen? en waar de P30?
Ik vind de camera een belangrijk aspect en dat de kleuren mooi levendig zijn op het scherm.
Uiteraard heb ik al verschillende reviews van beide toestellen bekeken,
en ook de vergelijkingwebsites geraadpleegd. Ben nu meer opzoek naar iemand met wellicht praktijkervaring van beide toestellen
Dank