Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:49

CeesKees

I rest my Kees

Topicstarter
Ik zoek een?
Processorkoeler voor een Acer Veriton X6660G - DT.VR1EH.001. Dit omdat deze teveel herrie maakt. Ik wil dus een grotere koeler die het apparaat beter koel houdt.

Wat is je budget?
EUR 40?

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Anything will do. Als het maar een goede/ stille is.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het betreft dus een Acer Veriton X6660G - DT.VR1EH.001 met een i7 processor. Ik heb hier nog niets aan gewijzigd.

Kan ik ook nog andere fans vergroten en het apparaat daarmee koeler/ stiller maken?

[ Voor 18% gewijzigd door CeesKees op 10-08-2020 13:35 ]

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:29

heuveltje

KoelkastFilosoof

Dat ziet er uit als een kastje wat wel eens niet ATX standaard zou zijn, mogelijk met non standaard koeling.
Verder is het de vraag hoeveel ruimtje je nog hebt tussen de cpu en cd DVD drive.

Je zult dus echt het ding moeten openmaken en eens bekijken hoe een en ander eruit ziet.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:49

CeesKees

I rest my Kees

Topicstarter
dat kan ik... Ik ga binnenkort eens aan de slag met een schroevendraaier en post mijn bevindingen/ fotos hier.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!