| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Vraag
Alle reacties
Dat ziet er uit als een kastje wat wel eens niet ATX standaard zou zijn, mogelijk met non standaard koeling.
Verder is het de vraag hoeveel ruimtje je nog hebt tussen de cpu en cd DVD drive.
Je zult dus echt het ding moeten openmaken en eens bekijken hoe een en ander eruit ziet.
Verder is het de vraag hoeveel ruimtje je nog hebt tussen de cpu en cd DVD drive.
Je zult dus echt het ding moeten openmaken en eens bekijken hoe een en ander eruit ziet.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
dat kan ik... Ik ga binnenkort eens aan de slag met een schroevendraaier en post mijn bevindingen/ fotos hier.
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!