90min mix op 80min cd

Pagina: 1
Acties:

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-04 00:48

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Topicstarter
ik heb een mix van 90 minuten en die wilde ik op een 80 min cd gooien maar dan gaat nero zijken dat de cd niet groot genoeg is :( dat snap ik ook wel maar kan je niet zeggen van brand maar vol tot de cd vol is en dan kap je ermee??

hoe doe je dit met nero of welk programma zou dit wel kunnen???

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

Verwijderd

een 80 minuten cd heeft meestal 79:57 min. In nero kan je wel track korter maken. Gewoon inkorten totdat ie wel past.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op donderdag 09 augustus 2001 01:41 schreef gve het volgende:
een 80 minuten cd heeft meestal 79:57 min. In nero kan je wel track korter maken. Gewoon inkorten totdat ie wel past.
Lijkt mij dat je juist altijd wel iets kan overburnen :? 10 minuten meer zal ie idd niet halen...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• ZyMoTiC

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Topicstarter
ooh ja als je op het nummer properties doet kan je het verandren..

ff kijekn hoe dat werkt hoor... TNX

• ZyMoTiC

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Topicstarter
het is gelukt!

makkie je kan zo aangeven begin en einde van het nummer! idiaal die optie!

tnx hij brand nu... heb gelijk me DMA aangezet kan ik nog is wat doen tijdens het brande :P

Verwijderd

mooi dat het gelukt is. topic closed :)

Verwijderd

Heb je DMA aangezet van de brander?? En werkt je brander dan nog? Als ik DMA aanzet van de brander heb ik gelijk allemaal buffer underruns. Ik heb van mijn HD's en de cdrom DMA aangezet, maar niet van de brander!

Beetje offtopic, maar ik probeer het toch maar :)
Pagina: 1