Advertentie niet meer te bewerken/verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 497 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 11:05
Sinds vorige week kan ik mijn advertentie niet meer verwijderen of bewerken.
Ik krijg dan de volgende melding:

code:
1
2
3
4
5
6
403 Forbidden
Aanpassen van deze advertentie is tijdelijk niet mogelijk vanwege migratie van afbeeldingen.

Wat nu?
Om gebruik te kunnen maken van deze functie moet je eerst inloggen.
Heb je nog geen account? Dan moet je eerst een account aanmaken.

Zou iemand hier naar kunnen kijken aub? _/-\o_
Advertentie mag verwijderd worden.

[ Voor 10% gewijzigd door WRT54G op 10-08-2020 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:00

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@WRT54G Om welke advertentie gaat het dan?

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Apart.. Ik krijg in ieder geval ook dezelfde foutmelding.

@crisp Enig idee?

@WRT54G Laat in het vervolg aub de titel/omschrijving van een advertentie gewoon staan zoals ie was. Dat is voor zowel jou als degene waar je een overeenkomst mee hebt gemaakt beter mocht er onenigheid ontstaan over wat er in stond.

[ Voor 59% gewijzigd door FlipFluitketel op 10-08-2020 10:36 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Thanks voor het checken iig!

@FlipFluitketel
Deze advertentie moest verwijderd worden. Is niet verkocht.
Maar had hem op gereserveerd (en aangepast) gezet om te checken of dat wel werkte.
Dat lukte dus wel. ;) Verwijderen echter niet.

[ Voor 81% gewijzigd door WRT54G op 10-08-2020 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:54

crisp

Devver

Pixelated

@FlipFluitketel dan is er blijkbaar daar iets niet goed gegaan met de migratie van de afbeeldingen (die migratie is al lang afgerond). Ik ben vrij, dus misschien kan @koku of @ACM even kijken.

Intentionally left blank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@WRT54G Kan wel zijn, maar je hebt gisteren ook een advertentie van een harddisk op NVT/NVT gezet. Aub dus niet meer doen.
crisp schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 10:48:
@FlipFluitketel dan is er blijkbaar daar iets niet goed gegaan met de migratie van de afbeeldingen (die migratie is al lang afgerond). Ik ben vrij, dus misschien kan @koku of @ACM even kijken.
Geniet ervan :p

[ Voor 57% gewijzigd door FlipFluitketel op 10-08-2020 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Er gaan hier een aantal dingen door elkaar... Of je gebruikt termen die niet handig zijn in deze context, waardoor ze mij in ieder geval verwarren.

Verwijderen kan sowieso niet met een advertentie die gepubliceerd is geweest. Die kan je alleen op 'vervallen' zetten.
Welke daarvan had je willen doen?

Daarnaast kan deze blijkbaar ook niet aangepast worden omdat er nog vanuit wordt gegaan dat er afbeeldingen uit de oude opslag aan gekoppeld zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
@ACM

Mijn excuus.
De advertentie mag idd op "vervallen" komen te staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:54

crisp

Devver

Pixelated

ACM schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 10:51:
Er gaan hier een aantal dingen door elkaar... Of je gebruikt termen die niet handig zijn in deze context, waardoor ze mij in ieder geval verwarren.

Verwijderen kan sowieso niet met een advertentie die gepubliceerd is geweest. Die kan je alleen op 'vervallen' zetten.
Welke daarvan had je willen doen?

Daarnaast kan deze blijkbaar ook niet aangepast worden omdat er nog vanuit wordt gegaan dat er afbeeldingen uit de oude opslag aan gekoppeld zit.
@ACM zodra die afbeeldingen gemigreerd zijn dan zou aanpassen wel weer gewoon moeten kunnen. Blijkbaar konden bij deze advertentie de afbeeldingen om een of andere reden niet gemigreerd worden?

Ik vermoed echter dat deze gebruiker de images heeft verwijderd. Ze zijn dan dus niet meer in de nieuwe opslag, maar nog wel in de oude. Dan is het een kwestie van wachten totdat de cleanup is gedaan.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Het is inmiddels opgelost!
Thanks.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.