Mijn vraag is hoe moet ik dit alles aansluiten?
Ik heb 2 subwoofers en 2 topkasten kunnen kopen zonder iets van informatie...er zitten XLR aansluitingen op de woofer 2 en de topkasten 1...Ik heb 1 speaker er uit gehaald en het is RCF zie foto (hopelijk 🙈) en de versterker die zou ook op foto moeten staan[. Kan er mij iemand uitleggen hoe ik deze op men versterker moet aansluiten? Ik heb eventueel nog een kleinere versterker van 250W ook om eventueel via die behringer bij aan te sluiten voor de topkasten (ik zeg maar wat 🙄🙈 heb totaal geen ervaring) het is om thuis muziek af te spelen maar zou toch graag het volle potentieel eruit kunnen halen 😊😁👌 TABLE]
[TR]
[TD]
[/TD]
[TD]
[/TD]
[TD]
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
[/TD]
[TD]
[/TD]
[TD]
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]:strip_exif()/f/image/OplK9HTJsSHiks6xdQBfpzHW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KY35vywXep1JmJZxxRGsH2wA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8ZG5oaVnzqYL6fIJMkFvudPh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4Oqw86f1gz10exuM1jRPTb4J.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JBwcaS1KxXIlXQ9nSroxAOgN.jpg?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...als ik de topkast verbind met de woofer en zo naar de versterker, wat me logisch leek, komt er een stil zacht geluid uit.. De kasten apart spelen goed....
Ik heb 2 subwoofers en 2 topkasten kunnen kopen zonder iets van informatie...er zitten XLR aansluitingen op de woofer 2 en de topkasten 1...Ik heb 1 speaker er uit gehaald en het is RCF zie foto (hopelijk 🙈) en de versterker die zou ook op foto moeten staan[. Kan er mij iemand uitleggen hoe ik deze op men versterker moet aansluiten? Ik heb eventueel nog een kleinere versterker van 250W ook om eventueel via die behringer bij aan te sluiten voor de topkasten (ik zeg maar wat 🙄🙈 heb totaal geen ervaring) het is om thuis muziek af te spelen maar zou toch graag het volle potentieel eruit kunnen halen 😊😁👌 TABLE]
[TR]
[TD]
:strip_exif()/f/image/jswDibSZX1NEaY2DWVAxZZ05.jpg?f=fotoalbum_tile)
[TD]
:strip_exif()/f/image/WrgEYtjhipwqbN9XdVDVWojm.jpg?f=fotoalbum_tile)
[TD]
:strip_exif()/f/image/m5ideuCwNQm5V7Y29lD4uENv.jpg?f=fotoalbum_tile)
[/TR]
[TR]
[TD]
:strip_exif()/f/image/sya3lpnaLUYIo1RJ5VM4bkjL.jpg?f=fotoalbum_tile)
[TD]
:strip_exif()/f/image/kYDUckTZpO76dNJi5o514WQZ.jpg?f=fotoalbum_tile)
[TD]
:strip_exif()/f/image/lJ8fcoaSOFLLcOIt5BZl69oM.jpg?f=fotoalbum_tile)
[/TR]
[TR]
[TD]
:strip_exif()/f/image/5NN6lc7x42t6ePMRjICCGhNc.jpg?f=fotoalbum_tile)
[/TR]
[/TABLE]
:strip_exif()/f/image/OplK9HTJsSHiks6xdQBfpzHW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KY35vywXep1JmJZxxRGsH2wA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8ZG5oaVnzqYL6fIJMkFvudPh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4Oqw86f1gz10exuM1jRPTb4J.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JBwcaS1KxXIlXQ9nSroxAOgN.jpg?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...als ik de topkast verbind met de woofer en zo naar de versterker, wat me logisch leek, komt er een stil zacht geluid uit.. De kasten apart spelen goed....
[ Voor 1% gewijzigd door Thijsken1 op 10-08-2020 13:27 . Reden: Versterker gekocht maar geen idee als het op parralel stereo of mono moet staan of als deze wel zwaar genoeg is ]