Denon Heos speakers voor gaming/Movies?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeng
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15-05 20:50
Hoi,

Ik was recent geïnteresseerd in de Denon Heos (3 of 5) speakers maar in de reviews lees ik vooral goede commentaar op gebied van muziek. Mijn vraag is of de speakers goed functioneren (in stereo) voor games en films?
Zijn deze speakers hun geld nog waard als je ze vooral voor de PC gaat gebruiken?

Misschien dat ik later de soundbar toevoeg en dan de twee speakers als rear speakers zou kunnen gebruiken.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneaKz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 10:17
Hey,

Welke speakers had je in gedachte, zijn dit boekenplank of zuil speakers?
Ik heb zelf speakers van Argon Audio icm Denon N10 receiver die ook met de Heos app werkt.
Momenteel gebruik ik het voornamelijk ook voor muziek maar moet zeggen dat het voor games en films ook erg goed is!

Als je het voor de PC gebruikt weet ik niet in hoeverre dit ten goede komt van de geluids kwaliteit, deze zou je dan eventueel kunnen verbeteren door het op een DAC aan te sluiten.
Al is dit misschien overbodig voor films en games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeng
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15-05 20:50
Dit zijn de Heos 3 speakers: pricewatch: Denon HEOS 3 HS2 Zwart
Dit zijn de Heos 5 speakers: pricewatch: Denon HEOS 5 Zwart

Het idee is dat ik later de Heos Bar erbij haal zodat deze twee (Heos3 stereo of Heos 5 stereo) de functie van rear speakers zullen nemen. Dit zal natuurlijk een prijzig kaartje worden en ik vraag me af of dat de prijs waard is voor iemand die vooral films en gaming belangrijk vindt.

• SneaKz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 10:17
Hmm geen ervaring mee helaas.
Je zou ze het beste ergens kunnen luisteren in een hifi winkel oid.