Kan niet aanmelden op Microsoft of Outlook ineens

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNG128MB
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-06 20:57
Ineens vroeg mijn outlook voor een alternatief e-mail of telefoonnummer in te geven voor als ik mijn wachtwoord moest vergeten.

Dit gedaan en ik krijg een code maar er is nergens een venster om deze code in te geven?

Ik heb dit geprobeerd op 3 verschillende pc's, mijn smartphone, met edge en met chrome. Er komt nooit een venster om die code in te geven ?

En voor de microsoft support moet ik me kunnen aanmelden of een e-mail sturen maar ik kan geen e-mail sturen want ik geraak er niet in.
Ik zit vast in een doodlopende straat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DsorwxgAXW5pgTsHSld_rjhbYm8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CWOxifTDGFVlN8z6fnNag3Ur.png?f=user_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holygame
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:04
Wat krijg je als je op volgende drukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNG128MB
holygame schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 12:37:
Wat krijg je als je op volgende drukt?
niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holygame
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:04
Waar krijg je dit schermpje van de screenshot? In een browser? Probeer eens een ander browser, liefst iets van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edeboeck
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-06 18:46

edeboeck

mie noow noooothing ...

TNG128MB schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 12:36:
Ineens vroeg mijn outlook voor een alternatief e-mail of telefoonnummer in te geven voor als ik mijn wachtwoord moest vergeten.

Dit gedaan en ik krijg een code maar er is nergens een venster om deze code in te geven?

Ik heb dit geprobeerd op 3 verschillende pc's, mijn smartphone, met edge en met chrome. Er komt nooit een venster om die code in te geven ?
Heb je in de browsers geverifieerd dat er geen pop-venster geblokkeerd wordt?
En voor de microsoft support moet ik me kunnen aanmelden of een e-mail sturen maar ik kan geen e-mail sturen want ik geraak er niet in.

[Afbeelding]
Voor de duidelijkheid: je spreekt over mails beheren via de website van Outlook? Of heb je het over het Office-programma? Lukt het met het andere van de 2 (dus Office-programma als je tot nu toe met browser werkte of omgekeerd)? Gebruik je Windows? In dat geval: wat zegt gebruik van de mail app?

En wat zegt het logboek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNG128MB
Er worden geen pop-ups geblokkeerd, heb zelfs al mijn extensies uitgeschakeld in chrome en zoals eerder gezegd in EDGE doet hij hetzelfde.
Dit op mijn game pc met Win 10 Pro, als in Win 7 op mijn oude pc's of op de gsm met de standaard samsung browser of chrome.

Zal straks mijn pentium M uithalen met linux en kijken of het daar werkt.

Dit is via de outlook website.

Weet niet welk log je bedoelt.

[ Voor 10% gewijzigd door TNG128MB op 09-08-2020 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb ditzelfde gedrag gisteren weten te ervaren toen een applicatiepassword verlopen was, niet het primaire password van mijn main MS account. Bij het wijzigen van beveiligingsopties merkte ik dat de site voor password renewal niet lekker werkt op de desktop.
De site werkt voor mij eigenlijk alleen fatsoenlijk in de mobiele browser. Als je de resetprocedure doorloopt via je mobiel zou het wel moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNG128MB
Dit is gelukkig niet mijn hoofd account maar een aparte.

Kan vandaag niets meer doen krijg de melding dat ik teveel pogingen heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tup61
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 13-04 17:50
Ik heb EXACT hetzelfde gedonder, zowel op mijn mobiel, Windows PC en Mac... Als ik het via een telefoonnummer proberen te spelen, krijg ik METEEN de melding dat het nummer vandaag al te vaak gebruikt is (terwijl het de eerste keer was) en ik krijg dus ook geen optie om die code in te vullen. EXACT hetzelfde... Laat het me weten s.p.v. als je een oplossing hebt gevonden (ik zal dat ook doen, mocht dat het geval zijn).

EDIT
En o ja, Firefox, Chrome, Safari... maakt allemaal niet uit...

[ Voor 7% gewijzigd door tup61 op 10-08-2020 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNG128MB
net ook gevraagd via microsoft support om mijn account te herstellen misschien dacht dat zou helpen
maar ... heb blijkbaar niet genoeg informatie om aan te tonen dat het mijn account is.
Heb al mijn vorige wachtwoorden, adres, naam en beveiligingsvragen ingevuld en is blijkbaar niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tup61
Shitzooi... Ik heb contact met iemand op een ander forum: mocht dat wat opleveren dan hoor je het.

Trouwens, omdat jij alleen problemen hebt met inloggen (toch?), heb je misschien iets aan deze tip?

https://www.reddit.com/r/...ms_prompt_for_your_phone/

Mijn probleem is niet het inloggen maar het instellen van zo'n verificatie optie dus ik heb hier niets aan, jij misschien wel.

[ Voor 5% gewijzigd door tup61 op 10-08-2020 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNG128MB
die reddit post helpt me niet, ik krijg altijd de vraag voor een tel of alternatieve mail wat niet werkt.
voor mij gedaan met outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tup61
Wat een teringzooi dit, zeg... Ik heb serieus een paar uur hier aan besteed maar krijg het niet opgelost. MS Help en MS Forum geven nul komma nul info over dit probleem, alleen over het niet ontvangen van een security code maar da's het probleem niet: ik kan het nergens invullen!!!!!!!!!!! Is hier verder echt niemand die weet wat hier aan de hand is?!?!? Het is dat ik een Outlook adres (MS account) nodig heb voor een game (XBox PC) anders had ik deze bagger allang achter me gelaten... Ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNG128MB
Ik wil ook op bepaalde sites men e-mail aanpassen maar geraak niet op het originele om te bevestigen hierdoor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tup61
Ok, nou, het is zover: ik wil opnieuw inloggen en blijkt mijn account geblokkeerd te zijn. Ik moet een telefoonnummer invullen om een code te ontvangen en meteen de eerste keer krijg ik de gebruikelijke melding: De limiet voor maximumgebruik is overschreden. Probeer het morgen opnieuw.

Dit is dus fucking kansloos want morgen krijg ik die melding weer. Account geblokt, kan 'm niet unblocken, kan inderdaad nergens iets aanpassen, helemaal ruk dit. Alles wat afhankelijk is van dit account (o.a. Steam) is dus weg. Kwijt. Finished. Teringzooi dit. :(

[ Voor 3% gewijzigd door tup61 op 11-08-2020 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tup61
Ik heb ondertussen twee nieuwe outlook accounts aangemaakt en zelfs een derde (ms-account) met gebruik van een gmail adres maar in GEEN van de gevallen lukt het mij extra beveiligingsopties toe te voegen... Ik krijg NOOIT de optie de code in te vullen.Waarom laat MS dat niet doen tijdens het aanmaken van het account zoals gmail?!?! Nu loop ik constant de kans dat het hele account geblokt wordt vanwege te vaak de beveiliging te willen updaten. Dus durf ik niets via die accounts te kopen uit angst dat ik er later niet meer bij kan!

Wat een ontzettend waardeloos gedonder is dit, zeg. Zelden zo gefrustreerd geweest van zoiets doms als dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tup61
Ik krijg trouwens het idee dat je beter helemaal geen extra beveiligingsopties kan instellen... Als je gewoon je aanmeld e-mail adres gebruikt en je wachtwoord niet vergeet, kan je gewoon inloggen. Volgens mij zijn het juist die extra beveiligingsopties die ervoor zorgen dat een account geblokt wordt, bijvoorbeeld doordat je een zelfde telefoonnummer wilt gebruiken voor diverse accounts.

Ik heb nu een werkend MS account met een Gmail adres en daar verander ik verder helemaal NIETS aan... Ik gebruik het ALLEEN maar om in te loggen in een specifiek spel en verder niets.

Wat ik wel weet is dat ik helemaal klaar ben met gratis Outlook adressen.

• TNG128MB
ik werd ineens verplicht een extra beveiliging in te stellen, kreeg geen keus ... ben momenteel nog steeds nergens

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:03

TheVMaster

Moderator WOS
TNG128MB schreef op Sunday 9 August 2020 @ 12:36:

[Afbeelding]
Kun je wel gewoon inloggen (probeer het desnoods even in een in-private browserscherm) op https://account.microsoft.com ?

Dit pop-up scherm krijg je in de browser en niet in de Outlook applicatie? Als het aanloggen in een in-private scherm in je browser wel lukt, probeer dan eens de cache/cookies etc weg te gooien.
TNG128MB schreef op Thursday 13 August 2020 @ 12:10:
ik werd ineens verplicht een extra beveiliging in te stellen, kreeg geen keus ... ben momenteel nog steeds nergens
Het is overigens een zeer goede zaakdar mensen extra beveiligingsmaatregelen moeten instellen. De tijd dat een simpel wachtwoord van 5-15 tekens voldoende was hebben we al een tijdje achter ons gelaten. MFA / 2-factor auth. is toch (vooral op je mailaccount bij Outlook/Gmail) al een tijdje eh....de norm lijkt me. :9

[ Voor 19% gewijzigd door TheVMaster op 13-08-2020 20:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TNG128MB
vandaag krijg ik ineens wel de mogelijkheid die code in te geven en gaat mijn mail terug open ...

ik heb niets anders gedaan enkel heeft windows update wel ne keer of 2 liggen draaien in tussentijd.

[ Voor 3% gewijzigd door TNG128MB op 14-08-2020 15:14 ]

Pagina: 1