Ik vond op de muur vandaag een hele hoop muggen, ik denk dat het er zeker een stuk of 20 waren. Zou dit een nest kunnen zijn en waar zou ik deze dan kunnen vinden, ze zaten gewoon achter een bureau waarop een aquarium staat, het bureau staat in de eetkamer. Ik zou niet weten van waren ze kunnen komen, nu heb ik er een hele hoop vermoord (dankzij de elektronische vliegenmepper). Ik las op het internet dat ze vaak broeden in stilstaand water, alleen kan dit niet in het aquarium zijn aangezien deze helemaal dicht is (met enkele luchtgaten, maar die zijn te klein voor de muggen). Ik heb een groot deel vermoord, en ook één redelijke grote, kan dit de "moedermug" zijn?
Vraag
Alle reacties
Ik durf te wedden dat het door je aquarium komt, ze kunnen door de kleinste gaatjes komen.
Maar dan zou ik het toch zien in het water, of zouden m'n vissen ze toch gewoon hebben opgegeten? Vissen houden van muggenlarven, dus zou niet weten waarom die niet opgegeten zouden zijn.BlazeMuis schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 19:03:
Ik durf te wedden dat het door je aquarium komt, ze kunnen door de kleinste gaatjes komen.
Toen ik nog een aquarium had haalde ik wel eens muggenlarven in zo’n zakje, ze aten niet altijd alles op. Dus de kans dat er 20 (of meer) muggen het overleven is dan redelijk groot.JustBranko schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 19:04:
[...]
Maar dan zou ik het toch zien in het water, of zouden m'n vissen ze toch gewoon hebben opgegeten? Vissen houden van muggenlarven, dus zou niet weten waarom die niet opgegeten zouden zijn.