Toon posts:

challenges halen

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views

Onderwerpen

Vraag

• bruggeman
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 19-03 11:52
Hoi allemaal

Ik probeer een challenges te halen alleen weet ik niet welk wapen ik hiervoor moet gebruiken

Get 25kills using an intergral hybrid optic , bipod en focus weapen perk.

Kan iemand mij hiermee helpen ?

alvast bedankt

Alle reacties

• DirtyBird
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 17-10 22:13

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik zou de orgasminator gebruiken. Daarmee schakel je vrij makkelijk iedereen uit. Wel goed mikken.

Panasonic Lumix G9 ~ Lumix 12-35mm f/2.8 II ~ Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ Lumix 100-300mm f/4-5.6 II

• Jef61
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 18-10 08:19
Waterpistool lijkt me prima met dit weer.

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22:00

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Hoi @bruggeman, we zijn hier zeker bereid je te helpen, maar we zijn geen helpdesk. Als je een topic met een vraag opent, dan worden er niet voor niets al een aantal vragen aan jou gesteld. Onder andere wordt gevraagd wat je reeds gedaan hebt om zelf je probleem op te lossen. Ga daar dus eerst mee aan de slag. Er is genoeg op Google te vinden over het halen van achievements in games. Als je er dan nog niet uitkomt, dan kun je ook nog je vraag stellen in het topic van de betreffende game, daar hoef je geen nieuw topic over te openen. Succes!

We salute the rank, not the man.

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee