[Win10] 'Uitwerpen voorbereiden' bij DVD's

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berethorn
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 04-05-2021
Is deze melding normaal bij het uitwerpen van een cd of dvd met wat muziekbestanden erop?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MjKCbf_VkeStkm9N2nu1s0Xp-zc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CmTXLjeGeZt3nnNthRIgdGG9.png?f=user_large

Ik gebruik dus Windows 10 en heb dit probleem niet met cd's en dvd's waarvan ik nog niks naar mijn harde schijf heb gekopiëerd of waarvan ik nog geen bestanden heb afgespeeld.

Ik heb wel een Windows sessie terug bijna 10 keer gespeeld met door bij een Windows installatie kopie iso bestand die op mijn harde schijf staat op 'Op schijf branden' te klikken met een lege dvd om te kijken wat de opties voor effect bieden op een lege dvd. Heb dat ook met een lege GEFORMATTEERDE dvd geprobeerd en toen spacede Windows heb. De eerste keer maakte hij een virtual dvd station aan met de betreffende Windows installatie kopie erin alleen dan uitgepakt (dus setup en boot en elf enzo..). Ik heb toen de geformatteerde dvd uitgeworpen (eerst Verkenner gesloten natuurlijk). Toen weer die gewone lege dvd erin en zag in Verkenner nog steeds dat virtual dvd station staan. Dus die toen uitgeworpen bij 'Deze pc'.

Later nog een keer gekeken wat er zou gebeuren bij Windows installatie iso 'Op schijf branden' terwijl die geformatteerde dvd in het dvd station zit (hij vraagt namelijk nooit bij een geformatteerde dvd om wat voor dvd het moet gaan voordat hij aan de slag kan omdat de dvd al handmatig geformatteerd was ooit). En wat hij deed toen ik op 'Op schijf branden klikte' terwijl Windows installatie kopie iso stond geselecteerd was letterlijk die iso ALS iso branden op die lege geformatteerde dvd. Maar het branden werd weergeven door het knip, kopieer en plak verplaatsvenster van Windows Verkenner (ook raar).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hd64U2AuJJxd980DszuU5_fYlHI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/02RlKvqtGAdUyKCkZaZ7qLpV.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Berethorn op 08-08-2020 14:54 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Verwijder die virtuele CD/DVD speler eens helemaal. Rechter muisklik op start -> RUN (of uitvoeren) -> diskmgmt.msc -> Zooi opruimen welke niet fysiek aanwezig is.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berethorn
Shit waar staat die? Die heb ik uitgeworpen :((( twee Windows sessies terug en toen was die weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berethorn
Kan dskmgmt.msc niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

'i' vergeten ;) Doe maar diskmgmt.msc... :*)

[ Voor 25% gewijzigd door Will_M op 08-08-2020 15:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berethorn
Ah nu wel, typefout

Nu een tijd bezig Verbinding met VDS (Virtual Disk Service) maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berethorn
Al heel lang bezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berethorn
Snelle toegang in Verkenner laat ook niks zien nu ik even met die cd's net gecheked heb wanneer ik die melding kreeg. En dvd schijfstation is leeg maar in Verkenner staat wel een cd aangegeven (waarschijnlijk omdat ik die net bij 'Deze pc' sessie heb gestopt en daarna uitgeworpen met rechter muisknop op dvd station..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berethorn
Dat checked met die cd's net was nog voordat ik dit Topic startte trouwens. Dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Hoelang is het geleden dat die PC een 'cold-reboot' gehad heeft? Klinkt alsof je je machine altijd middels een hybernate / stand-by optie 'UIT' zet? Die Virtual Disk Service moet normaliter nét zo snel opstarten én zaken laten zien als dat een machine vroeger nodig had om alleen de fysieke disks te kunnen laten zien.

Shutdown -r -t 00 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 08-08-2020 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berethorn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VEAIQX_uglDXcIzqryTKF_0BW-M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XYaZYGGgqlQuLKIeFy835Jxz.png?f=user_large

Heb de pc uitgezet door 'Uitschakelen' te klikken. Daarna lang zwart scherm dus met de hand uitgezet. Bij Aaanzetten na het Windows vlaggetje zwart scherm met draaiende witte bolletje en daarna blauw scherm met even geduld en daarna de aanmeldachtergrond van toen ik Windows er net schoon had opgezet. En NVIDIA laadde niet in System Tray.

En dat bericht in diskmanagement was nu snel voorbij en kon erin.

Toen maar weggeklikt want ik kon die virtual disk niet vinden en heb de pc normaal uitgeschakeld.

Daarna aangezet en alles doet weer normaal.

En zoals je boven kunt zien staat die virtual disk er niet tussen.

Dus wat nu?

[ Voor 13% gewijzigd door Berethorn op 08-08-2020 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berethorn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oKIFUKgMUHGqiFAFIA_LJENATw4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/D2Uu81bEdLT6ZaU8NvV5Mhk8.png?f=user_large

Hoe voorkom ik dit bericht als ik een cd/dvd met data erop fysiek uitwerp? Krijg die melding zelfs 2 keer per een keer fysiek uitwerpen. Maar niet met alle cd's of dvd's. Maargoed voordat ik met dat 'Op schijf branden' knopje bezig was en dat virtual disk station ineens verscheen had ik het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berethorn
Vind het echt heel vervelend. Hoe los is dit op?

[ Voor 66% gewijzigd door Berethorn op 14-08-2020 18:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De knop uitschakelen zet Win10 ook in een slaapstand (van het OS: de applicaties sluiten wel 'echt'): alleen opnieuw opstarten doet een 'koude start'.

Het is eerlijk gezegd vele jaren geleden dat ik een CD Of DVD heb gebrand en toen dan nog als 1x een iso, via losse tools. Gok: je moet de disk nog 'finaliseren'. Ik denk dat dat alleen kan met losse brand-software.

offtopic:
Edit: ik heb de topictitel wat aangepast, 'Hoe voorkom ik deze melding?' leek meer clickbait want zei niets over welke melding in welk systeem ;)

[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 08-08-2020 16:05 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berethorn
Oh die cd's waar muziek op staat die zijn al uit het XP tijdperk hoor dus dat is het niet. Waren toen gebrandt.

Maar bij 2 van de 4 cd's geeft hij dezxe melding weer sinds ik met die lege dvd's heb zitten spelen.
En daarvoor niet. En ik wil er nu van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

F_J_K schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:03:
De knop uitschakelen zet Win10 ook in een slaapstand (van het OS: de applicaties sluiten wel 'echt'): alleen opnieuw opstarten doet een 'koude start'.

Het is eerlijk gezegd vele jaren geleden dat ik een CD Of DVD heb gebrand en toen dan nog als 1x een iso, via losse tools. Gok: je moet de disk nog 'finaliseren'. Ik denk dat dat alleen kan met losse brand-software.

offtopic:
Edit: ik heb de topictitel wat aangepast, 'Hoe voorkom ik deze melding?' leek meer clickbait want zei niets over welke melding in welk systeem ;)
Waarschijnlijk staan er in de 'verkenner' nu nog ergens bestanden klaar om naar CD/DVD weg geschreven te gaan worden. Die optie koppelt nu ook een Virtuele CD/DVD speler zodat dit mogelijk wordt.

En wat je al zegt, die handige 'Sleur-Pleur' optie binnen Windows heb ik een jaar of 15 geleden voor het laatst gebruikt met Windows Vista zodat ik een fysieke DVD kon branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berethorn
Ik probeer opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berethorn
Will_M schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:13:
[...]

Waarschijnlijk staan er in de 'verkenner' nog ergens bestanden klaar om naar CD/DVD weg geschreven te gaan worden. Die optie koppelt nu ook een Virtuele CD/DVD speler zodat dit mogelijk wordt.

En wat je al zegt, die handige 'Sleur-Pleur' optie binnen Windows heb ik een jaar of 10 geleden voor het laatst gebruikt met Windows Vista zodat ik een fysieke DVD kon branden.
War staan die bestanden dan? Please help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berethorn
En dat virtuele station is al lang weg uit verkenner sinds ik die toen uitgeworpen had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Berethorn schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:15:
En dat virtuele station is al lang weg uit verkenner sinds ik die toen uitgeworpen had..
Windows (lees: de verkenner) heeft die bestanden nog in het geheugen staan zodat je ze kunt gaan 'branden' naar een disk... Je hebt zelf aangegeven (aan Windows) dat je dat wilde doen dus Windows onthoud dat vervolgens netjes voor je. Of jij die bestanden nu naar een virtuele disk of een fysieke disk weg wilt gaan schrijven maakt dan vervolgens niet meer uit, Windows vergeet 't niet (doet 't Windows OS dat wél dan is 't meestal ook niet goed) ;)

"C:\Users\(Username)\AppData\Local\Microsoft\Windows\Burn\Temporary Burn Folder"

Als je de bestanden daar weg gegooid hebt: Voer meteen even een volledige 'DISK CLEAN-UP' uit inclusief 'System Files' .... Je bent nu tóch bezig met (goed!!) opruimen.

[ Voor 15% gewijzigd door Will_M op 08-08-2020 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berethorn
Twee lege Temporary mappen. Allebei verwijderen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Berethorn schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:26:
Twee lege Temporary mappen. Allebei verwijderen dus?
Gooi de hele 'Burn' map maar weg. Als het OS die map, om wat voor een rede dan ook, in de toekomst nodig heeft dan wordt die map vanzelf weer aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berethorn
Heb ze ''vanaf'' die lege (niet de geformatteerde dvd waardoor Windows hem spacede met die 'Op schijf branden' opdracht) steeds weggegooid. Wilde geen Windows installatie kopie branden namelijk want heb er al genoeg maar wilde gewoon kijken hoe het werkt.

En met ''vanaf'' bedoel ik ze stonden eigenlijk in die 'C:\Users\(Username)\AppData\Local\Microsoft\Windows\Burn\Burn'

Maargoed nu ik kijk zie ik 'C:\Users\(Username)\AppData\Local\Microsoft\Windows\Burn\' en dan vervolgens geen tweede keer 'Burn'.. maar in plaats daarvan twee mappen die allebei 'Tijdelijke map voor branden' heten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berethorn
En je zei 'Voer meteen even een volledige 'DISK CLEAN-UP' uit inclusief 'System Files' .... Je bent nu tóch bezig met (goed!!) opruimen.'

Hoe doe ik dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Berethorn schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:32:
En je zei 'Voer meteen even een volledige 'DISK CLEAN-UP' uit inclusief 'System Files' .... Je bent nu tóch bezig met (goed!!) opruimen.'

Hoe doe ik dat dan?
Windows Vlaggetje + "E" op je toetsenbord. Rechter muisklik op 'C' (linker kolom, waarschijnlijk) -> Properties / Eigenschappen -> Disk Cleanup / Schijfopruiming -> Clean up system files / Systeembestanden opruimen -> ALLES aanvinken en .... "OK"

Datzelfde kun je op alle (fysieke) disks doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolBee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-04 18:01

ToolBee

Audiofiel met soldeerbout

Al dit soort probleempjes kunnen wellicht met CCleaner wel worden gereset. Als je dat inmiddels al niet hebt gedraaid.

Wil je dit toch proberen loop dan even goed alle settings door en probeer de wizard over te slaan. ;)

Er is nog een extra set cleaning-options beschikbaar via CCenhance(r). Maar die zou ik alleen per stuk en uiterst voorzichtig (register backuppen) gebruiken. Anders is het zo'n cleane PC dat de P van Personal niet meer opgaat!

Overigens geedft CCleaner je ook de optie om voor de cleansing een backup te maken. Altijd even doen. Dat neemt amper plek in beslag.

Suc6!

Gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berethorn
ToolBee schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:41:
Al dit soort probleempjes kunnen wellicht met CCleaner wel worden gereset. Als je dat inmiddels al niet hebt gedraaid.

Wil je dit toch proberen loop dan even goed alle settings door en probeer de wizard over te slaan. ;)

Er is nog een extra set cleaning-options beschikbaar via CCenhance(r). Maar die zou ik alleen per stuk en uiterst voorzichtig (register backuppen) gebruiken. Anders is het zo'n cleane PC dat de P van Personal niet meer opgaat!

Overigens geedft CCleaner je ook de optie om voor de cleansing een backup te maken. Altijd even doen. Dat neemt amper plek in beslag.

Suc6!
Shit, volgens mij die wizard wel uitgevoerd :? Snap nu wat je bedoelt. CCenhance(r) is een appart te downloaden programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berethorn
Gaat niet weg. Even Windows 10 nu voor de elfde keer schoon installeren.

[ Voor 38% gewijzigd door Berethorn op 18-08-2020 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolBee

ToolBee

Hee, da's vlot! :)
Die wizard kan geen kwaad, maar is een beetje dubbelop.
Als je daarna echt gaat poetsen neem je hetzelfde nog eens mee.

Die enhancer zou ik eerst even weglaten. Ik gebruik hem ook niet omdat, enige jaren geleden toen deze net uit was, de boel wel erg goed schoongemaakt werd en je dus alles weer in moest stellen naar je smaak. ALLES!

Je kunt ook apart het register cleansen, 1 knop lager. Maak als hij erom vraagt een backup.
Mocht inderdaad de boel fout gaan is het een kwestie van op die backup, die in je documents wordt gezet, klikken en ja zeggen, en dan worden die settings teruggezet. Kun je weer ergens anders speuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolBee

ToolBee

Oh-ow!

Als je een clean install gaat doen is handig om je overige hardware even los te koppelen. Tenzij je natuurlijk vanaf een cdrom installeert... (grapje!) Je hebt de windowsinstall-usb-tool toch wel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berethorn
Ja heb dvd en geen usb boot vanwege mijn oude moederbord. Heb alles opnieuw geïnstalleerd. uTorrent als laatste programma. Toen pc uitgezet en opgestart. uTorrent startte mee op dus die heb ik gedeïnstalleerd en daarna direct weer geïnstalleerd met vinkje met Windows mee opstarten uit. Maar daar lag het niet aan. System Tray uTorrent MOET altijd uit als de pc uit gaat of opnieuw opstart, tenzij uTorrent mee moet opstarten.

Hoe dan ook, je kan 3 keer perfect vanaf dezelfde dvd installeren. Eigenlijk 5 keer maar zeker niet meer. Ik had nog maar één keer geïnstalleerd ermee en daarna nog geboot ermee om te formatteren en daarna de pc uitgezet om even na te denken. Daarna weer vanaf dvd geboot voor de derde keer en gelijk geïnstalleerd (vanaf deze dvd dus 2 keer in totaal geïnstalleerd dus).

En ga niet meer spelen met dat brandprogramma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolBee

ToolBee

Hele andere tip; vergeet utorrent. Dat was ooit leuk, maar zit nu vol rommel.
Tixati doet het goed, zegt men... ;)

Maar eerst je windows draaiend.

Lukt dat al?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Berethorn schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:17:
Gaat niet weg. Even alle zelfmoordneigingen heel hard tegen proberen te houden terwijl ik Windows 10 nu voor de elfde keer schoon ga installeren. Tyfus Windows! ;w
Je hebt het vereoorzaakt doordat de CD/DVD die je geplaatst hebt nooit netjes is afgesloten. Op het moment dat je hem plaatste zag Windows hem als "schrijfbaar" en zo ziet hij hem nog steeds. Je hebt hem verwijderd voordat "Branden" voltooid was. En daardoor zit hij nu in een loop, hij wil het afmaken, jij hebt hem deze mogelijkheid ontnomen. Kortom, Windows doet het goed, jij doet het fout.

Oplossing 1 (werkt niet altijd helaas):
Deze oplossing is heel eenvoudig, plaats de DVD/CD terug in het systeem, open "Explorer" navigeer naar de DVD/CD, klik met rechter muisknop er op en kies "Delete Temporary Files".

Oplossing 2 (werkt niet altijd helaas):
Ga naar de virtuele drive in Verkenner, wer met rechter muisknop er op klikken en kies "Eject".

Oplossing 3 (werkt ook niet altijd):
Open een commando prompt .. dit doe je door OpdrachtPrompt of cmd te zoeken in start;
In de prompt type:
code:
1
cd "%localappdata%\Microsoft\Windows\Burn"
inclusief de haakjes en druk op [ENTER]
Je krijgt dan volgende scherm:
code:
1
2
3
4
5
6
Microsoft Windows [Version 10.0.19041.388]
(c) 2020 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.

C:\Users\.....>cd "%localappdata%\Microsoft\Windows\Burn"

C:\Users\.....\AppData\Local\Microsoft\Windows\Burn>

Type nu de volgende commandos:
code:
1
2
3
cd ..
rd Burn /s /q
md Burn

Het scherm zal dan het volgende weergeven:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Microsoft Windows [Version 10.0.19041.388]
(c) 2020 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.

C:\Users\.....>cd "%localappdata%\Microsoft\Windows\Burn"

C:\Users\.....\AppData\Local\Microsoft\Windows\Burn>cd ..

C:\Users\.....\AppData\Local\Microsoft\Windows>rd Burn /s /q

C:\Users\.....\AppData\Local\Microsoft\Windows>

Er zouden geen foutmeldingen mogen zijn.
Daarna pc herstarten.
ToolBee schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:41:

Suc6!
CCLeaner niet gebruiken, die maakt echt alles kapot.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolBee

ToolBee

CCLeaner niet gebruiken, die maakt echt alles kapot.
Valt echt wel mee hoor, als je de tips die ik eerder gaf volgt gaat er niets fout door het te gebruiken.

Brakke systemen zonder goede firmware of defecten in hardware daargelaten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

offtopic:
Nee, je systeem wordt brak van cCleaner

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Wat meer informatie (CCleaner sloopt Windows en Firefox):
https://www.apparata.nl/n...-windows-10-firefox-39777

Wat meer achtergrond informatie en redenen om CCleaner niet te gebruiken:
https://www.schoonepc.nl/tools/cleantools.html
https://computertaal.info...bruik-ccleaner-niet-meer/

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolBee

ToolBee

Wim-Bart schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 10:25:
Wat meer informatie (CCleaner sloopt Windows en Firefox):
https://www.apparata.nl/n...-windows-10-firefox-39777

Ik heb al gezegd dat het doorlopen van de opties een aanrader is; De firefox problemen voorkom je eenvoudig doo "compacte databases"bij FF uit te vinken. Overigens is Apparata maar een bij-dingetje van autoblog, niet echt Tweakers zeg maar.

Wat meer achtergrond informatie en redenen om CCleaner niet te gebruiken:
https://www.schoonepc.nl/tools/cleantools.html

Deze meneer heeft een boek in de verkoop; die gaan we dus echt geloven? :)

https://computertaal.info...bruik-ccleaner-niet-meer/
Dat laatste is allang niet meer actueel; je kunt Live-monitor gewoon keurig uitzetten.

Any more? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolBee

ToolBee

Het wordt Off-topic, zo...

Benieuwd wat TS nog te melden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berethorn
Eh tja alles draait nu goed. Die 2 data CD's met muziek zijn 2 van de 5 data CD's met muziek in totaal. Alle 5 ooit gebrand met mijn vorige computer uit 1998 ofzo met Windows XP erop. Dus daar was er wellicht al wat fout gegaan. Deze Windows 10 installatie zegt die meldingen nog steeds en ook ALLEEN met die 2 data CD's met muziek erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolBee

ToolBee

Heb/had je een interne of externe brander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Berethorn schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 18:41:
... ALLEEN met die 2 data CD's met muziek erop.
Die CD's zijn dus nooit "afgesloten" en daarom geeft win10 nu een waarschuwing

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berethorn
Heb een interne dvd brander/lezer van Asus. 7 Maanden geleden gekocht met de huidige primaire interne harde schijf zodat ik nog 5 jaar voort kan met mijn huidige PC.
Pagina: 1