"Huis, tuin & keuken" printer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14:00
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Printer ter vervanging van pricewatch: HP DeskJet 2630 AiO (print geen zwart meer, uitlijnen, reinigen en vervangen van inkt hebben niet geholpen). De voorkeur gaat uit naar een goedkope printer die hetzelfde doet als de oude printer

Wat is je budget?
Rond de €65, goedkoper is altijd goed. Als het iets duurder is, maar kwalitatief beter is mag het ook.
Ook als de inkt goedkoop zijn.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Vorige was een HP printer, met prettige scan en capture Windows app (UWP) en ik krijg extra korting bij HP :+
Ik sta wel open voor een ander merk

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Printen van simpele Word documenten met soms afbeeldingen, retourlabels en heel soms een foto op fotopapier

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1PrintersCanon Pixma TS5150 Zwart€ 69,50€ 69,50
1PrintersHP DeskJet 2620 AiO€ 59,95€ 59,95
1PrintersHP DeskJet 2710€ 48,40€ 48,40
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 177,85

Als er nog betere alternatieve zijn die nog niet in mijn wenslijstje staat zijn natuurlijk welkom.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Review QNAP TS-230 NAS

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:16
Hoeveel pagina's wil je gaan printen? 10 per dag, 10 per maand, 10 per jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
upje schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 13:50:
Hoeveel pagina's wil je gaan printen? 10 per dag, 10 per maand, 10 per jaar?
Ongeveer 10 per maand en sommige maanden 0 pagina

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Mijn advies: koop een goedkope laserprinter. Die kosten tegenwoordig geen drol meer maar zijn zo veel fijner in gebruik. En goedkoper. Met de gemiddelde inkjet blijf je kloten met problemen door patronen die uitdrogen en aanverwante problemen. Het merendeel van je geld aan inkt gooi je daardoor weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-06 08:44
Mijn advies: koop helemaal geen printer maar print die paar pagina's bij een copyshop of in de supermarkt. Als het niet op je werk of school kan.

[ Voor 16% gewijzigd door mcDavid op 08-08-2020 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
S1NN3D schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 13:59:
Mijn advies: koop een goedkope laserprinter. Die kosten tegenwoordig geen drol meer maar zijn zo veel fijner in gebruik. En goedkoper. Met de gemiddelde inkjet blijf je kloten met problemen door patronen die uitdrogen en aanverwante problemen. Het merendeel van je geld aan inkt gooi je daardoor weg.
Ik zie alleen laserprinters in de PW die alleen zwart uitprinten.
mcDavid schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 14:04:
Mijn advies: koop helemaal geen printer maar print die paar pagina's bij een copyshop of in de supermarkt. Als het niet op je werk of school kan.
Ben wel bang dat er geen copyshop is in de buurt. Of ik moet de boot op en dat kost al een cartridge.

[ Voor 27% gewijzigd door Dutchredgaming op 08-08-2020 14:09 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Dutchredgaming schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 14:06:
[...]

Heb je niet goed gekeken. 😉

Alleen kleuren laser printers:
https://tweakers.net/prin...WsjQwU4qt1QEJG6MIGwOFa2sB

Edit: is dan wel iets duurder dan inkjet maar die meerprijs heb je in no-time terugverdiend aan inkt die je niet hoeft te kopen. En moet weggooien. En weer opnieuw kopen... Sinds ik op laser overgestapt ben, nooit meer problemen gehad en veel goedkoper uit.

[ Voor 21% gewijzigd door S1NN3D op 08-08-2020 14:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dutchredgaming schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 14:06:
[...]

pricewatch: Lexmark C3326dw
Goed, wel duurder dan je budget, maar geen gedoe meer met uitgedroogde inkt cartridges, en het resultaat is veel sneller en beter van kwaliteit.

Reviews:
https://www.betterbuys.co.../lexmark-c3224dw-c3326dw/
https://www.pcmag.com/reviews/lexmark-c3326dw

Laserprinters zijn tegenwoordig zo goedkoop geworden dat ik me nog afvraag waarom er uberhaupt inkjet printers gemaakt worden. Ze kennen imho alleen maar nadelen (uitdrogen, traag, matige kwaliteit, lawaaig). Heb jaren een inkjet gehad, maar na de zoveelste uitgedroogde cartridges en defecte printkop ben ik overgestapt op een kleine laserjet voor thuis. Beste beslissing ooit.

[ Voor 36% gewijzigd door Microkid op 08-08-2020 14:30 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
Microkid schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 14:14:
[...]

Goed, wel duurder dan je budget, maar geen gedoe meer met uitgedroogde inkt cartridges, en het resultaat is veel sneller en beter van kwaliteit.

Reviews:

Laserprinters zijn tegenwoordig zo goedkoop geworden dat ik me nog afvraag waarom er uberhaupt inkjet printers gemaakt worden. Ze kennen imho alleen maar nadelen (uitdrogen, traag, matige kwaliteit, lawaaig). Heb jaren een inkjet gehad, maar na de zoveelste uitgedroogde cartridges en defecte printkop ben ik overgestapt op een kleine laserjet voor thuis. Beste beslissing ooit.
Wanneer moet je je laser inkt vervangen als de inkt op is?
Ik zal het doorgeven aan de kopers van de nieuwe printer, maar ik denk dat alles boven de 90 euro niet wordt. Ben voor advies gevraagd.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-06 08:44
als je max 120 pagina's per jaar print, hoef je je met de meeste laserprinters geen zorgen te maken dat je ooit de cardridges zal moeten vervangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:36

FreakNL

Well do ya punk?

Dat. Ik heb ook als sinds 2014 een ouwe uitgefaseerde HP laserprinter van mijn vorige werk staan. Toentertijd nieuwe cartridges ingedaan ( die lagen ook nog te verstoffen op werk, pasten ook niet in het nieuwe model) en al 6 jaar geen problemen mee. Print wellicht 150/200 pagina’s per jaar.

Ben wel klaar met inkjets.

[ Voor 12% gewijzigd door FreakNL op 08-08-2020 14:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Dutchredgaming schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 14:36:
[...]

Ik zal het doorgeven aan de kopers van de nieuwe printer, maar ik denk dat alles boven de 90 euro niet wordt. Ben voor advies gevraagd.
Je advies kan ook zijn: geef nu iets meer uit en over enkele jaren gezien ben je stukken goedkoper uit.

Zelf print ik ook maar af en toe wat pagina’s. De oorspronkelijke toner van de aankoop zit er sinds januari 2017 in en is nog lang niet op. In die tijd had ik met een inkjet al voor een klein fortuin aan inktpatronen moet weggooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dutchredgaming schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 14:36:
[...]

Volgens Lexmark gaat de kleinste toner 1500 pagina's mee. Koop nu een printer, met 150 pagina's per jaar hoef je 10 jaar je toner niet te vervangen :) En tegen die tijd koop je weer een nieuwe laserjet ;)
Dat ga je dus nooit never redden met inkjet, die is in die tijd al 37x uitgedroogd...

Uiteindelijk is het gewoon een rekensommetje: ofwel je koopt nu voor 180 euro een laserjet waar je 10 jaar mee doet zonder toner bij te vullen en met alle voordelen van dien, of je koopt een 80 euro inkjet waarbij je wellicht elke 2 jaar nieuwe inkt moet kopen a 30 euro/st. Uiteindelijk is de laser dan goedkoper.

[ Voor 37% gewijzigd door Microkid op 09-08-2020 07:09 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:51
Heb zel een HP Officejet 6820 (Inktjet (https://support.hp.com/id-en/document/c04268294).
Inkt is goekdoop via bijvoorbeeld Ebay (toner blijft goedkoopste optie). Mijn keuze voor inktjet was eigenlijk omdat deze ook scanfuctie heeft en die gebruik ik geregeld. Ja kan ook met je mobiel maar een pakketje (boekwerkje) scannen is fijner met scanner).

Over uitdrogen en mijn inkt:
De printer staat zo ingesteld dat hij om 7 uur uit slaap gaat en even wakker wordt. Om 19 uur gaat hij weer in diepe slaap. Dit aan en uitgaan zal gerust een mini druppel inkt kosten maar dusver nooit een verstopping of iets gehad. Ik print denk per maand ongeveer 10 vel.

[ Voor 30% gewijzigd door Cave_Boy op 08-08-2020 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:04
Ik ben het eens met de adviezen van een laserprinter. Ik heb in afgelopen 10 jaar denk ik 3 printers versleten doordat de inktkoppen verrot waren en niet meer te reinigen.

Ik heb voor 170 euro een laserprinter gekocht een paar maanden geleden, en wat is dat een genot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkBlaze
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-03 11:32

DarkBlaze

Fulltime Klootviool

Microkid schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 14:54:
[...]

Volgens Lexmark gaat de kleinste toner 1500 pagina's mee. Koop nu een printer, met 150 pagina's per jaar hoef je 10 jaar je toner niet te vervangen :) En tegen die tijd koop je weer een nieuwe laserjet ;)
Dat ga je dus nooit never redden met inkjet, die is in die tijd al 37x uitgedroogd...
Mijn Epson ET-2650 would like to disagree ;) Gekocht ooit eens in 2017 omdat mijn vriendin best wat moest printen voor school en ik het geklooi met soms niet werkende toners etc zat was. Sindsdien nooit meer inkt bijgevuld of wat dan ook en gaat nog als een trein. Bijvullen is nog goedkoper dan een laser dus ik wil geen laser meer.

Maar mijn ouders hebben ook een HP laser staan omdat mijn moeder best veel print en je hebt er gewoon bijna geen omkijken aan.

Desktop: Define R6 - MSI X570 ACE - R9 5900X - 16GB Crucial 3600CL16 - Sapphire Nitro+ 6900XT SE - EVGA P2 750 Desktop 2: Define R5 - MSI X470 Gaming M7 - R7 1700 - Corsair Vengeance 3200c16 16GB - Sapphire Fury - Corsair AX850

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:25
Hoewel ik ook iedereen een laserprinter zou aanraden, zou ik wel oppassen in het allerlaagste prijssegment. Ik meen wel eens te hebben zien langskomen dat printerfabrikanten daar ook steeds meer anti-consumer technieken toepassen.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Het printwerk wat we hier thuis doen is:
- scannen (documenten tussen werkgevers oid) en een goeie "sheetfeeder" voor meerdere pagina's erg prettig.
- printen (duh) ..

ik heb paar dozen papier printpapier versleten maar hooguit 1 a 2 toners .. een HP 3155 MFP laserprinter deed het 10 a 15 jaar ..toen de laatste keer de toner op was, waren we het zat en wilde een energie zuiniger ding .. en hij begon wat kuren te vertonen (meerdere vellen papier oppakken oid)

We hebben nu een HP MFP m148fdw laserprinter,
- wifi
- netwerk
- usb
- scanner
- dubbelzijdig printen.
- 500 vel "la" + alternatieve maten (indien nodig)
- schakelt zichzelf na x tijd uit ..
hp-smart app op de pc, via gsm ook mogelijk (cloud printing feature bv die we niet gebruiken)

Wij printen "zelden" en dubbelzijdig printen is ook wat print vriendelijker

kleuren of foto printen besteden we uit via online shops / of die enkele keer op werk oid .. maar denk dan aan 1 a 2 printjes per jaar oid ..

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-05 06:45
[...]

Reviews:

Uitdrogen is vooral met piezo gebasseerde inkjets. Bij toner: als deze lang niks doet, zit de toner vast in de cartridge, haal hem er weer uit, flink schudden en door...

Traag: hoeft niet. Ik heb inkjet printers boven 105ppm gehad, dat was sneller dan de laserprinters die we hadden.

Matige kwaliteit: ligt eraan waar je op let. Voor foto's wint inkjet, maar inkjet is ook heel erg papier afhankelijk (en de settings die je daarna doet om het papier te matchen). Ik ken geen laserprinters die mooiere foto's afdrukken, ik zie altijd het raster, terwijl een inkjet slimmer om gaat (vooruit: kan gaan) met rasters en duurdere Epson modellen hebben verschillende druppelgroottes om het nog inzichtbaarder te maken. Ga je dan nog naar 12 kleuren inkt, dan blijft er niks meer over van je laser printer.
Wil je constante kwaliteit op elk medium, dan wint laser het.
Wil je scherp vouwen: kies dan vooral geen laser, de lagen toner breken dan af op de vouw, ziet er niet uit.
Kortom: kwaliteit hangt af van je doel, je verwachtingen en de techniek.

Ik vind laser printers ook luidruchtig, het is een heel ander geluid dan inkjet die krachtig op en neer gaat, maar beide vind ik niet stil.

Mijn HP 970Cxi was perfect, HP had je nooit last van ingedroogde koppen. Totdat de inkt niet meer verkrijgbaar was en ik kreeg hem in Windows 10 niet meer aan de praat. Toen geklungend met een Brother en nu Epson. Allemaal goedkoop spul, dus elke 2 a 3 jaar een nieuwe. Als deze sterft, komt er een cheap ass laser, omdat bij de laatst genoemde 2 merken altijd drama is met de koppen en de inkt. Wij printen zelden, 4x per jaar voor belasting.

Inkjet is goedkoop in aanschaf en duur met printen.

Als je voor laser kiest: kijk naar aanschafwaarde, waarde van de toner cartridges, waarde van de transfer unit en waarde van de fixing unit + hoe lang alles mee gaat. Dan weet je hoeveel je betaalt per x vellen. Het zal altijd goedkoper zijn dan inkt. Als je inkt per liter uit gaat rekenen, ga je over de goudprijs heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ik heb de TS5151 (witte versie, destijds 50 euro) en die staat al 2 jaar stof te happen.
Heb er in die 2 jaar denk ik 5x mee geprint en 20x mee gescand en alles werkt nog perfect, de bijgeleverde inkt is nog niet opgedroogd of op en nieuwe inkt kost eventueel ook de wereld niet.

Tegen de tijd dat een 60 euro duurdere laserjet zich terugverdient ben je minstens 10 jaar verder...

[ Voor 6% gewijzigd door mitsumark op 10-08-2020 22:04 ]

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Heb je wel originele cartridges gebruikt? HP kan echt heel vervelend doen met namaakcartidges. Ik heb het vaker gehad met wat oudere printers. Of ze willen helemaal niet meer printen of ze printen inderdaad één kleur niet meer.

Is instant ink trouwens niet wat? Neem je gewoon lekker het gratis plan, goed vaak diepte reiniging doen (hoewel je absorbers dan ook stuk kunnen gaan), zodat die meuk niet indroogt en je hebt altijd op tijd nieuwe cartridges.

Overigens zou ik zeker voor laser gaan. Nooit meer gezeik gehad sinds ik een laser heb. De keren dat je kleur wilt printen, is echt op enkele vingers te tellen.

[ Voor 46% gewijzigd door hoi1234 op 13-08-2020 11:39 ]

• Dutchredgaming
hoi1234 schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 11:37:
Heb je wel originele cartridges gebruikt? HP kan echt heel vervelend doen met namaakcartidges. Ik heb het vaker gehad met wat oudere printers. Of ze willen helemaal niet meer printen of ze printen inderdaad één kleur niet meer.

Is instant ink trouwens niet wat? Neem je gewoon lekker het gratis plan, goed vaak diepte reiniging doen (hoewel je absorbers dan ook stuk kunnen gaan), zodat die meuk niet indroogt en je hebt altijd op tijd nieuwe cartridges.

Overigens zou ik zeker voor laser gaan. Nooit meer gezeik gehad sinds ik een laser heb. De keren dat je kleur wilt printen, is echt op enkele vingers te tellen.
Echte inkt van HP zelf besteld

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
Update:
Advies gegeven en in een maand nog geen duidelijk antwoord gekregen. :/

De printer wordt alleen gebruikt voor noodzakelijk een printje van retourformulieren en misschien enkel een brief. Op Sinterklaas wordt de printer het meeste gebruikt voor Sinterklaas gedichten.

De aanschaf waarde van een laserprinter lijkt erg hoog wat volgens hun 'enkel een printje'.

Ik heb ondertussen een geüpdatet lijstje:

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1PrintersCanon Pixma TS5150 Zwart€ 65,50€ 65,50
1PrintersHP DeskJet 2620 AiO€ 77,36€ 77,36
1PrintersHP DeskJet 2710€ 48,40€ 48,40
1PrintersHP DeskJet 2720€ 43,50€ 43,50
1PrintersLexmark C3326dw€ 187,48€ 187,48
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 422,24

Vergelijking

Bij HP kan ik de HP printers voor een goedkopere prijs krijgen.

Zoals HP DeskJet 2720 voor €40 en HP DeskJet 2710 voor € 31,92 (helaas niet leverbaar).
De rest zijn de laagste prijs zoals in het wenslijstje.

Zal ik nogmaals adviseren voor een duurdere laserprinter of is een goedkope printer van €40 met eventueel €10 per cardridge (kleur of zwart) een betere optie?

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guyver3636
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:53
ppppf hun vragen om advies maar eigenlijk word het toch een inkt printer van hp ? lekker doen dan ongeveer 9 van de 10 zeggen liever een laser printer te willen inclusief mijzelf. geef ze gewoon een inkt printer en dan kan je altijd zeggen dat je een laser printer heb geadviseerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchredgaming
guyver3636 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 22:06:
ppppf hun vragen om advies maar eigenlijk word het toch een inkt printer van hp ? lekker doen dan ongeveer 9 van de 10 zeggen liever een laser printer te willen inclusief mijzelf. geef ze gewoon een inkt printer en dan kan je altijd zeggen dat je een laser printer heb geadviseerd.
Was vergeten te vertellen dat er in de twee maanden wat tussengekomen is waardoor er nog steeds geen printer is. Inderdaad kan ik zeggen dat je beter een laser printer kan halen.

Zie bij laserprinters (kleur) met 1200dpi scannen en printen al +€270 zijn

https://tweakers.net/prin...tRyYSn4wrfyA3tRKaxa_2tKLw

[ Voor 21% gewijzigd door Dutchredgaming op 04-10-2020 22:37 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:16
Haal een goedkope laserprinter:

https://www.marktplaats.n...abe740c1b&previousPage=lr

Of

https://www.marktplaats.n...f8598c624&previousPage=lr

Of zoek zelf even, er zijn er genoeg te vinden voor een paar tientjes. Zelf ook gedaan, nieuwe toner erin, en je kunt jarenlang goedkoop printen zonder gezeik.

Inkjet krijg je altijd gedoe mee, tenzij je ze dagelijks gebruikt.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:10
Koop een HP officejet basis modelletje waarbij je instant ink van HP kunt afsluiten, als je minder dan 15 pagina's per maand print is t gratis, wil je een keer veel printen weet je vantevoren dat het bedrag X per 10 pagina's kost.

https://instantink.hpconnected.com/nl/nl/l/

geen gezeur met namaak cartridges die weer gaan lekken of gevuld zijn met slechte inkt, gewoon goed spul voor niet teveel geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
Devian schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 22:53:
Haal een goedkope laserprinter:

https://www.marktplaats.n...abe740c1b&previousPage=lr

Of

https://www.marktplaats.n...f8598c624&previousPage=lr

Of zoek zelf even, er zijn er genoeg te vinden voor een paar tientjes. Zelf ook gedaan, nieuwe toner erin, en je kunt jarenlang goedkoop printen zonder gezeik.

Inkjet krijg je altijd gedoe mee, tenzij je ze dagelijks gebruikt.
Zit geen scanner of kopieer functies bij de printers.
Ook ligt beide adressen ver uit mijn buurt.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:16
Dutchredgaming schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:53:
[...]

Zit geen scanner of kopieer functies bij de printers.
Ook ligt beide adressen ver uit mijn buurt.
Dan moet je beter kijken, de eerste is een all-in-one...
Ik heb de C460W zelf ook, werkt perfect. Netwerkfunctionaliteit, app op de mobiel. Kan vanaf mijn mobiel printen, vanaf mijn PC's. Stiekem is het ook gewoon een HP volgens mij.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
Ik heb mij nog even verdiept bij de laser printers.
Er zijn inderdaad "goedkope"(< €200) lezerprinters, maar dat is zonder scan functie of de dpi is te laag (1200 dpi is minimaal de eis). Zie Pricewatch filter

Ondertussen heb ik twee inject kandidaten gevonden:
HP DeskJet 2720 €40 (via persoonlijke deal van HP)
HP DeskJet Plus 4120 €55 (via persoonlijke deal van HP)

Voordeel van DeskJet Plus 4120 is dat er dubbelzijdig geprint kan worden en er een kopieer lade erbij zit. Eventueel zijn de inkt kosten €20 bij beide modellen (kleur en zwart normale capaciteit) i.p.v €40 van de oude printer. Daar ga ik ook op voorruit.

Ik denk dat HP DeskJet Plus 4120 de voorkeur heeft. Als je een betere printer (laser mag ook) gezien heb, dan mag je het ook aanbevelen

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
Ondertussen is HP DeskJet Plus 4120 uitverkocht bij HP, maar de 4130 staat er nog.
Voor een laser printer is de prijs nu vanaf rond de €300.
Ook zag ik een printer met grote inkt tanks: HP Smart Tank 455 Er wordt geclaimed voor 8000 (1 cent per pagina) pagina's in kleur en 6000 pagina's (0.02 cent) in zwart.
Alleen de nadeel van HP smart tank 455 is dat er (50%) veel negatieve recensies zijn, dat er problemen zijn en kleuren niet mooi zijn.

De twijfel tussen goedkoop (meer inktkosten (ook via inkt)) of dure printer voor lage kosten.
Als wij minder dan 15 pagina's per maand (restant pagina's wordt niet meegenomen) printen is 4130 het beste keuze,

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VolIdioot
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 28-05-2022
[...]

Dat is de laatste printer die je moet kopen .Wordt geleverd met lege 'starterscartridges', en er zijn geen reset-chips of methodes voor. Dus ook geen goedkopere huismerktoners. Je MOET lexmark toners kopen, 4 stuks, a 85 euro per toner. En als er één leeg is, print de printer NIETS meer. Dus ook geen zwart/wit als geel op is (hij heeft aparte zwarte toner).

MAw: die lexmark is de slechtste printer die je kunt kopen als je van het inktgezeik af wil. Dan kun je beter even verder zoeken naar een printer waarvoor wel chips te krijgen zijn, of die wel navulbaar zijn.
Pagina: 1