Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Printer ter vervanging van pricewatch: HP DeskJet 2630 AiO (print geen zwart meer, uitlijnen, reinigen en vervangen van inkt hebben niet geholpen). De voorkeur gaat uit naar een goedkope printer die hetzelfde doet als de oude printer
Wat is je budget?
Rond de €65, goedkoper is altijd goed. Als het iets duurder is, maar kwalitatief beter is mag het ook.
Ook als de inkt goedkoop zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Vorige was een HP printer, met prettige scan en capture Windows app (UWP) en ik krijg extra korting bij HP
Ik sta wel open voor een ander merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Printen van simpele Word documenten met soms afbeeldingen, retourlabels en heel soms een foto op fotopapier
Als er nog betere alternatieve zijn die nog niet in mijn wenslijstje staat zijn natuurlijk welkom.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik zoek een?
Printer ter vervanging van pricewatch: HP DeskJet 2630 AiO (print geen zwart meer, uitlijnen, reinigen en vervangen van inkt hebben niet geholpen). De voorkeur gaat uit naar een goedkope printer die hetzelfde doet als de oude printer
Wat is je budget?
Rond de €65, goedkoper is altijd goed. Als het iets duurder is, maar kwalitatief beter is mag het ook.
Ook als de inkt goedkoop zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Vorige was een HP printer, met prettige scan en capture Windows app (UWP) en ik krijg extra korting bij HP
Ik sta wel open voor een ander merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Printen van simpele Word documenten met soms afbeeldingen, retourlabels en heel soms een foto op fotopapier
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Printers | Canon Pixma TS5150 Zwart | € 69,50 | € 69,50 |
1 | Printers | HP DeskJet 2620 AiO | € 59,95 | € 59,95 |
1 | Printers | HP DeskJet 2710 | € 48,40 | € 48,40 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 177,85 |
Als er nog betere alternatieve zijn die nog niet in mijn wenslijstje staat zijn natuurlijk welkom.
Alvast bedankt voor jullie hulp!