Tientallen subreddits zijn gehackt: China

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:50
@TijsZonderH

In nieuws: Tientallen subreddits zijn gehackt en toonden pro-Trump-berichten
Het bericht lijkt erop dat het geschreven is door Chinese hackers, maar daar is vooralsnog geen aanwijzing voor en is waarschijnlijk onderdeel van de actie.
"Het bericht lijkt erop dat.." kan beter "Het lijkt erop dat het bericht.." zijn, maar los daarvan is de combinatie 'lijkt' gevolgd door 'geen aanwijzing' voor mij onlogisch. Door het voorbeeldbericht weet ik wat bedoeld wordt, maar ik verwacht een sterkere tegenstelling, iets in de geest van:
"Het bericht lijkt geschreven door Chinese hackers, maar er zijn vooralsnog geen aanwijzingen dat dit ook echt het geval is."
Net iets meer dan een tikfout, dus toch maar een eigen topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PDZ
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05-10 01:04

PDZ

📍Damwâld

Nog een aanvulling over hetzelfde artikel, de titel spreekt van pro-Trump berichten. Als je de inhoud van de berichten leest zie je dat dat juist niet het geval is (zie ook Frubelaar in 'nieuws: Tientallen subreddits zijn gehackt en toonden pro-Trump...). Voorstel: pro-Trump tussen aanhalingstekens met uitleg in het artikel.

De tiid hâldt gjin skoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 22:14
@Homerius fixed
@PDZ die moet ik aan @TijsZonderH overlaten

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:19

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Dat laatste schrijf ik zo omdat het in eerste opzicht wel echt lijkt op 'kijk eens hoe goed Trump is'. Dat het hoogstwaarschijnlijk trolling is laat ik liever aan de lezer.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.